گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

معاملات خودرو در بورس کالا کلید خورد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ 104 اخبار خودرو   

معاملات خودرو در بورس کالا کلید خورد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: باید از فضای قانونی و شفاف بورس کالا با عرضه ی خودرو استفاده کرد.

طبق گزارشی که از گروه بهمن موتور ارائه شده است، در حال حاضر، این گروه خودروسازی با عرضه  55 خودروی تک کابین و دو کابین به بورس کالا وارد شد که طبق این گزارش تعداد 29 خودروی کارا دو کابین با قیمت 301 میلیون تومان و 26 خودرو کارا تک کابین با ارزش 291 میلیون تومان به فروش رسید.

همچنین متقاضیان خرید خودرو کارا تک کابین و دو کابین می توانند در سیستم مازاد عرضه نیز از بورس کالا خرید کنند. این گروه خودروسازی حرفه ای، در سال های اخیر فعالیت خود را در بورس کالا  به عنوان یکی از پرکارترین شرکت های خودروسازی کشورآغاز کرده است. 

به گزارشی که از مرجع  اخبار بورس‌های کالایی تجربه معاملات امروز منتشر شد،  خودروی کارا گروه بهمن در بورس کالا دارای نکاتی می باشد که به نظر می رسد نیازمند توجه معاملگران بازار می باشد:

  1. با توجه به تجربیات در عرضه این خودرو، برخلاف بسیاری از تفکرات و نگرانی هایی از قبیل احتمال ورود تقاضای کاذب به این معاملات، هم اکنون خودرو در سازوکار عرضه و تقاضا و با منصفانه‌ترین روش و قیمت مورد معامله قرار گرفت.
  2. در بورس کالا، معاملات کاملا در فضایی شفاف، تعادلی و به دور از حواله و اختلافات قیمتی رقم می خورد و منفعت این رویه به طور همزمان به تولیدکننده و مصرف کننده می رسد.
  3. گروه بهمن موتور توانست خودرو را با قیمتی منصفانه و با قیمت تعادلی به بازار معرفی کند ضمن اینکه مصرف کننده هم با قیمتی پایین تر از بازار آزاد خودرو خود را خریداری می کند. 
  4. سازوکارها در بورس کالا از یک قاعده اصلی پیروی می کند و آن، کشف قیمت براساس عرضه و تقاضاست و به همین دلیل تعادل بازار هم در همین سازوکار شکل می‌گیرد.

پورسعید خلیلی