گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

آیا در سامانه خودرو، به افراد ذخیره خودرو تعلق می گیرد؟

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ 133 سایپا   

آیا در سامانه خودرو، به افراد ذخیره خودرو تعلق می گیرد؟

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: عدم تفکیک نفر اصلی یا ذخیره در سامانه یکپارچه خودرو و اطلاع رسانی نادرست باعث ایجاد ابهاماتی در روند اعلام برندگان قرعه کشی شده است.

طبق گزارشی که از تجارت نیوز منتشر شد، رئیس سازمان حمایت اعلام کرده است که دلیل مشکل در اعلام نتایج قرعه کشی عدم تفکیک برندگان اصلی از افراد ذخیره بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم صدیف بیک زاده اضافه کرد: بیک زاده در ادامه بیان کرد: برای رفع دغدغه های ایجاد شده برای کسانی که به عنوان منتخب ذخیره مشخص شده اند، هماهنگی های لازم انجام شده است. برای این افراد از سوی وزارت صمت تخصیص خودرو در قالب سازوکار مشخصی، فرآیند تحویل خودرو با طرح هایی مانند فروش فوری، فوق العاده و پیش فروش که توسط خودروسازان اعلام شده است انجام می شود. 

بیک‌زاده افزود: تعیین منتخبان ذخیره به این سبب بود که اگر به هر علتی منتخبان اصلی، فرآیند خرید خودرو را در زمان تعیین‌شده تکمیل نکنند یا وجه را واریز نکنند، این افراد جایگزین شوند؛ اما در سامانه یکپارچه، نفر اصلی یا ذخیره بودن مشخص نشد و متأسفانه اطلاع‌رسانی نادرست از سوی برخی خودروسازان نیز بر این ابهامات دامن زد و نگرانی‌ها را دوچندان ساخت.

همچنین رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: تغییر رویه تخصیص خودرو، اعمال نظارت‌های شدید و شفاف‌سازی نیز فشار مضاعفی را بر سیستم جدید تخصیص خودرو وارد کرده بود که پیش از این، کنترل‌ها و نظارت به این حد نبوده است.

وی با اشاره به بررسی وضعیت تخصیص خودرو، یادآور شد: در فرآیند تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه طراحی‌شده، قرار بود در گام نخست کنترل‌ها و نظارت‌های لازم انجام شود تا متقاضیان دارای شرایط به‌عنوان منتخبان اصلی تخصیص خودرو معرفی شوند.

اخبار مرتبط :

۱۵ خرداد ۱۴۰۱

در قرعه کشی سایپا، برندگان خودرو تا چه زمانی مهلت واریز دارند؟

مهلت واریز برندگان قرعه کشی سایپا

پورسعید خلیلی