گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

خودرو جدید سایپا در بازار عرضه شد.

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ 128 سایپا   

خودرو جدید سایپا در بازار عرضه شد.

سهند خودروی جدید سایپا به عنوان یک سدان فیس لیفت در بازار عرضه شد.

نماینگی گروه سایپا از عرضه شدن نسخه ی ابتدایی خودرو سهند خبر می دهد.

باتوجه به اینکه کلمه ی S در تعاریف تیپ بندی گروه سایپا به معنای نسخه اولیه و ابتدایی می باشد، خودرو سهند S نمایانگر اولین نسخه از این سدان فیس لیفت می باشد که تنها شامل امکانات اولیه یک خودرو می باشد و هنوز به آپشن هایی نظیر سانروف، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب و ... مجهز نیست.

زیر کاپوت سهند پارس خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با چهار سیلندر و ۸ سوپاپ را داریم که با نام M15GSI شناخته می شود. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را تولید می کند و قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. در تیپ پایه سهند یا همان سهند S امکاناتی مانند فرمان هیدرولیک، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور پارک عقب، رینگ فولادی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی پارچه ای، دو کیسه هوا و… دیده می شود.

اخبار مرتبط :

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

در واردات خودرو، فروش کدملی جرم محسوب می شود.

وزارت صنعت، معدن و تجارت خرید و فروش کدملی برای واردات خودرو را تخلف محسوب کرد و اعلام کرد در صورت اطلاع سبب سلب اولویت از متخلف خواهد شد.

۰۷ اسفند ۱۴۰۲

جهت ایفای تعهدات سامانه یکپارچه خودرو، ارز وردنیاز به خودروسازان تخصیص داده می شود.

وزارت صنعت و معدن از تخصیص ارز به خودروسازان برای ایفای تعهدات سامانه یکپارچه خودرو، خبر داد.

۰۵ اسفند ۱۴۰۲

امکان ثبت نام خودرو برای جانبازان آغاز شد

جانبازانی که در مرحله ی قبلی ( یعنی تاریخ 9 تا 13 بهمن ماه) نسبت به ثبت نام خودرو خود اقدام نمودند، هم اکنون می توانند نسبت به ویرایش خودروهای خود اقدام کنند.

۰۳ اسفند ۱۴۰۲

مهلت پیش فروش لاماری ایما محدود شد!

متقاضیان خرید لاماری ایما تنها تا پایان امروز (3 اسفندماه) مهلت تکمیل فرآیند ثبت نام دارند.

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

مدیران خودرو از شرایط فروش اقساطی خود خبر داد.

فروش محصولات مدیران خودرو از عصر روز 23 بهمن ماه 1402 در 5 مدل از محصولات آن به صورت اقساطی و با مدل 1403 آغاز شد.

۲۲ بهمن ۱۴۰۲

طرح فروش سایپا و ایران خودرو متوقف شد

در هفته های اخیر طرحی برای فروش خودروهای سایپا و ایران خودرو با 5 درصد زیر قیمت بازار عرضه شد که هم اکنون خبر متوقف شدن این طرح رسید.

پورسعید خلیلی