گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

خودروهای باری قدیمی تا 2سال آینده تولید نخواهند شد!

۲۰ آبان ۱۴۰۲ 81 اخبار خودرو   

خودروهای باری قدیمی تا 2سال آینده تولید نخواهند شد!

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از توقف تولید خودروهای باری قدیمی تا 2 سال آینده خبر داد

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت با بیان اینکه در 2 سال آینده خودروهای باری قدیمی متوقف می شوند اعلام کرد: در این 2سال در نظر گرفته ایم که بن سازه های جدید جایگزین بن سازه های قدیمی تجاری و باری شوند. این تصمیم براساس طرح تحول صنعت خودرو گرفته شده است.

در واقع براساس این طرح خودروهای قدیمی حذف و بن سازههای جدید عرضه خواهند شد. علت اینکه خودرو‌های تجاری قدیمی همچنان تولید می‌شوند، داخلی‌سازی قطعات مهم این خودرو‌ها در سالیان گذشته است که ما می توانیم این داخلی سازی را برای خودروهای جدید استفاده کنیم ولی به دلیل اینکه باید تولید این خودروها در مقیاس بالا باشد تا توجیه اقتصادی داشته باشد، نیاز به زمان دارد.

عبدالله توکلی لاهیجانی به عنوان مدیر  کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت در خصوص تولید خودروهای جدید بیان کرد: در حوزه تولید خودرو‌های تجاری و باری، مقیاس اقتصادی تولید، عامل توجیه سرمایه‌گذاری برای محصولات جدید است برای همین لازم است تولیدکننده‌های مختلف با مشارکت و هم‌افزایی به‌سمت محصولات جدید حرکت کنند.

وی در ادامه افزود: برای اینکه در این طرح پیشرفت داشته باشیم باید بتوانیم در تولید قطعات داخلی خودرو توانمند عمل کنیم و تولید پیشرانه، گیربکس، اجزا داخلی و ... را پیشرفت دهیم تا بتوانیم خودروسازان را برای رسیدن به یک بن‌سازه مشترک تشویق کنیم.

اخبار مرتبط :

۱۲ آبان ۱۴۰۲

خودروهای تحویلی در طرح جوانی جمعیت

وزارت صمت از تحویل 270 هزار خودرو به مادران برای طرح جوانی جمعیت خبر می دهد.

۰۹ آبان ۱۴۰۲

فروش فوری خودروی لاماری ایما برای آبان ماه 1402 آغاز شد.

خودرو لاماری ایما از 16 آبان ماه در 5 رنگ به فروش می رسد.

۰۸ آبان ۱۴۰۲

14 محصول از گروه خودروسازی سایپا اعلام قیمت شد.

گروه پورسعید خلیلی به عنوان نماینده سایپا از قیمت 14 خودرو این گروه خبر می دهد.

پورسعید خلیلی