گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

شماره گذاری کشنده های وارداتی با ارائه گواهی اسقاط میسر می باشد

۲۶ مهر ۱۴۰۲ 68 اخبار خودرو   

شماره گذاری کشنده های وارداتی با ارائه گواهی اسقاط میسر می باشد

براساس قانون ساماندهی صنعت خودرو، کشنده های وارداتی باید برای شماره گذاری ابتدا گواهی اسقاط خود را ارائه دهند.

رانندگان کامیون، کامیونت و کشنده تریلر دارای کارت هوشمند خودمالک و شرکت‌های حمل و نقل خودمالک (شرکت‌های حمل و نقل عمومی) صرفا برای یکبار و یک دستگاه برای مدت ۱۰ سال می‌توانند در صورت عدم وجود گواهی اسقاط به اندازه کافی، ۵ درصد ارزش گمرکی خودروهای وارداتی مذکور را به صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته جهت دریافت مجوزشماره‌گذاری پرداخت کنند.

با توجه به اینکه از زمان ابلاغ این قانون حدود 2000 دستگاه کشنده وارداتی از پرداخت نقدی بهره مند شدند، این دسته از متقاضیان باید نسبت به ارایه گواهی اسقاط اقدام کنند.

 در مورد تعداد گواهی اسقاط لازم باید بیان کرد که: تا زمان تصویب و ابلاغ آیین‌نامه جدید، به ازای هر دستگاه کشنده وارداتی تعداد ۸ گواهی اسقاط دیزلی نیاز است؛ به عنوان مثال به ازای اسقاط هر کامیون فرسوده، دو دستگاه کشنده مجوز شماره‌گذاری خواهند داشت.

رییس ستاد نوسازی ناوگان در خصوص قیمت گواهی‌های اسقاط خودروهای سنگین گفت: برابر اعلام انجمن مراکز اسقاط،مبلغ هرگواهی اسقاط این دسته از خودروها حداکثر ۵۵ میلیون تومان است.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با اشاره به برنامه این ستاد برای الکترونیکی کردن سبد عرضه و تقاضای گواهی اسقاط گفت: طرحی در این خصوص در حال انجام است که با اتمام آن بزودی فرایند خرید و فروش گواهی اسقاط نیز برخط خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از راه‌اندازی سرویس برخط، واردکنندگانی که قصد خرید گواهی اسقاط برای دریافت مجوز شماره گذاری دارند، در صورتی که در سامانه nnhk.ir ثبت نام کرده و فرایند را طی کرده باشند، می‌توانند به مراکز اسقاط مجاز و معتبر کشور و یا انجمن صنفی مراکز اسقاط مراجعه کنند.

اخبار مرتبط :

۱۷ مهر ۱۴۰۲

اگر خودرو شما این شرایط را دارد، در معرض باطل شدن کارت سوخت است!

به زودی کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث باطل خواهد شد.

۱۴ مهر ۱۴۰۲

اولین مرحله ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو از هفته آینده آغاز خواهد شد.

امکان ثبت درخواست خودرو برای متقاضیان ثبت نامی اسفندماه در هفته آینده فراهم می شود.

۱۱ مهر ۱۴۰۲

این خودرو را می توانید اقساطی بخرید!!

شرکت سایپا با صدور اطلاعیه ای، از فروش اقساطی یکی از خودروهایش خبر داد.

۰۸ مهر ۱۴۰۲

فروش خوذرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد.

خودرو لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس در سامانه یکپارچه خودرو به فروش می رسد.

پورسعید خلیلی