گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

لوکس ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

۱۳ فروردین ۱۴۰۱ 171 مدیران خودرو   

لوکس ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

تیگو 8 پرو، لوکس ترین و گران ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

تیگو ۸ پرو جزو خودروهای جدید چری است که همزمان با بازارهای جهانی، توسط مدیران خودرو به ایران نیز عرضه شده است. این خودرو را باید پرچمدار محصولات چری در ایران بدانیم که در حال حاضر توسط مدیران خودرو ارائه شده و رسما گران ترین خودروی چینی بازار ایران لقب گرفته است.

تیگو ۸ پرو به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند حداکثر ۱۹۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور و ۲۹۰ نیوتن متر را در ۲۰۰۰ دور تولید کند که تمامی نیروی تولید شده به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. گیربکس نصب شده روی این خودرو هفت سرعته دوکلاچه تر (WDCT) است. تیگو۸ پرو از نظر ابعاد بسیار شبیه به هیوندای سانتافه بوده و یک خودروی هفت نفره است.

تیگو۸ پرو خودروی بسیار کاملی از نظر تجهیزات رفاهی بوده و روی آن دوربین ۳۶۰ درجه، دو صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۳ اینچی، سیستم کنترل بین خطوط  KLA، کروز کنترل تطبیقی و کیسه‌های هوا در سرتاسر شیشه‌های جانبی وجود دارد.

یکی از موارد جالب در مورد تیگو ۸ پرو، استفاده از فیلترهای تهویه مطبوع N۹۵ است که می‌تواند فضای داخل کابین را به خوبی از ویروس کرونا خالی کند.

طراحی داخلی تیگو 8 پرو

می توان اعتراف کرد که طراحی فضای کابین و داشبورد خودرو تیگو 8 پرو فراتر از حد انتظار است این خودرو گران قیمت فرمانی مدرن دارد و حس کراس اور را تداعی می کند.

صندلی ها و تودوزی های این خودرو از بهترین و مرغوبترین چرم ها آماده شده است.

نمونه آزمایش‌شده از تیگو ۸ در شرکت تلاش خودرو ایرانیان به سه ردیف صندلی برای هفت سرنشین مجهز بود. در حالتی که صندلی‌های ردیف سوم فعال نباشند، این خودرو ۸۹۰ لیتر فضای صندوق داشته و خواباندن صندلی‌های ردیف سوم حجم قابل‌استفاده برای حجم بار را به ۱،۹۳۰ لیتر می‌رساند.

 

تیگو 8 پرو

تجهیزات فنی

جعبه‌دنده اتوماتیک هفت‌سرعته مجهز به دبل‌کلاچ نقش مهمی در سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۹ ثانیه‌ای برای تیگو ۸ پرو ایفا می‌کند. میانگین مصرف سوخت خودرو با استاندارد آلایندگی یورو۶ براساس اطلاعات موجود در سایت‌های غیرایرانی، هفت لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که برای خودرویی با وزن خالص ۱،۵۵۰ کیلوگرم، راضی‌کننده خواهد بود.

این خودرو فقط با سیستم دیفرانسیل جلو (FWD) تولید می‌شود و نهایت سرعتش به ۱۸۵ کیلومتربرساعت می‌رسد.

 

امنیت و رفاه خودرو تیگو 8 پرو

تیگو ۸ به‌عنوان محصول پرچم‌دار چری در کلاس شاسی‌بلند اندازه‌متوسط، مجموعه نسبتا کاملی از آپشن‌ها را فراهم می‌کند.

در نمای بیرونی، رینگ‌های ۱۹ اینچ با تایرهای پهن ۲۳۵ میلی‌متری وجود دارند. این خودرو از چراغ‌های مدرن LED برای روشنایی اصلی و مه‌شکن‌ها و سقف پانورامیک نیز برخوردار است. در فضای داخلی، سه نمایشگر دیده می‌شود که وجه تمایز مهم تیگو ۸ پرو با دیگر کراس‌اورهای موجود در بازار ایران خواهد بود.

تهویه مطبوع سه‌گانه برای دو صندلی جلو و ردیف عقب دیگر آپشن جالب و لوکس این خودرو است. کروزکنترل، رابط بلوتوث، USB و پوشش چرم برای تودری‌ها و داشبورد و صندلی‌ها هم برای تمامی مدل‌ها ارائه می‌شود.

تیگو ۸ پرو به دوربین‌های متعدد با حسگرهای متنوع در طرفین خودرو مجهز است تا دید ۳۶۰ درجه برای راننده فراهم کند. این تجهیزات مثل دید پرنده (Bird View) عمل می‌کنند و به کاربر امکان می‌دهند تا خودرو را از زوایای دلخواه ببیند.

تیگو 8 پرو

اخبار مرتبط :

۰۳ دی ۱۴۰۰

درسال آینده چری اومودا 5توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

احتمالاً در اواخر سال آتی، شاهد عرضه محصول جدید چری با برند فونیکس و نام اومودا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

پورسعید خلیلی