گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

همه چیز درباره طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ 130 سایپا   

همه چیز درباره طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

متقاضیان جهت شرکت در ظرح فروش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می توانند تا پایان روز 17 اسفندماه 1400 ثبت نام نمایند.

در این طرح خودروهای شاهین، سایناS، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا2 با رینگ فولادی و وانت پراید عرضه می شود.

این طرح در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در 19 آبان ماه توسط مجلس انجام شد که طی آن سایپا برای مادرانی که فرزند دوم آن ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یک دستگاه اط محصولات را به قیمت مصوب فراهم کرده است.

طبق این اطلاعیه فروش، در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد و در غیر این صورت برای تمامی متقاضیان مشمول امکان واریز وجه میسر می شود.

البته تفاوتی میان طرح فروش فوق العاده سایپا و فروش فوق العاده برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر وجود دارد. در حالیکه در فروش فوق العاده سایپا امکان انتخاب پراید وانت برای متقاضیان وجود دارد اما این خودروی تجاری سبک از دسترس مادران دارای دو فرزند و بیشتر خارج شده است.

مطابق این اطلاعیه فروش مشتریان برای خودرویی نظیرشاهین حدود 343 میلیون و 793 هزارتومان  و یا برای ساینا S باید حدود 167 میلیون و 600 هزار تومان برای گروه خودروسازی سایپا واریز کنند. 

در این اطلاعیه متقاضیان کوییک با گیربکس معمولی باید بیش از 165 میلیون و برای تیبا 2 حدود 125 میلیون پرداخت نمایند.

تیبا 2 به عنوان ارزان ترین محصول در این اطلاعیه می باشد که به لحاظ رنگ بیشترین تنوع را دارد. رنگ های این خودرو شامل سفید، آبی روشن متالیک، اطلسی متالیک، قرمز متالیک، نقره ای متالیک، نوکمدادی متالیک، مشکی متالیک و قهوه ای تیره متالیک می باشد.

پس از تیبا 2، کوییک بیشترین تنوع رنگ را در بین خودروهای این بخشنامه دارا می باشد که شامل رنگ های سفید، مشکی متالیک، نقره متالیک و نوکمدادی متالیک می باشد.

خودروی شاهین با دو رنگ سفید و نوکمدادی متالیک و وانت پراید نیز با دو رنگ سفید و مشکی متالیک به صورت مشترک در جایگاه سوم جدول تنوع رنگی را به خود اختصاص داده اند.

همچنین برای ساینا S تنها رنگ سفید موجود می باشد.

پورسعید خلیلی