گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

پیگیری کارت سوخت جا مانده در جایگاه به چه صورت است؟

۲۲ فروردین ۱۴۰۳ 150 اخبار خودرو   

پیگیری کارت سوخت جا مانده در جایگاه به چه صورت است؟

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت در خصوص مفقود شدن کارت سوخت و نحوه پیگیری آن توضیحاتی ارائه داد.

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت در مورد کارت های به جا مانده در جایگاه های سوخت بیان کرد: جایگاه دار موظف است که کارت سوخت به جا مانده در جایگاه را در سامانه ای که در اختیار جایگاه داران است ثبت کند. آدرس این سامانه عبارت است با scs.niopdc.ir

زمانی که جایگاه دار مشخصات کارت سوخت به جا مانده در جایگاه را در سامانه وارد کرد، دارنده کارت با وارد شدن به سامانه و جستجو در آن می تواند محل کارت سوخت خود را پیدا کند.

در ادامه براساس مشخصاتی که متقاضی در سامانه وارد کرده است برای او یک رمز یکبار مصرف ارسال می شودد که با استفاده از آن رمز می تواند کارت سوخت خود را از جایگاه دار تحویل بگیرد.

اما دارندگان کارت سوخت باید توجه داشته باشند که اگر بعد از مدت ده روز مالک کارت به جایگاه برای دریافت کارت خود مراجعه نکند، جایگاه‌دار کارت سوخت جامانده را به ناحیه مربوطه تحویل می‌دهد.

همچنین اگر مالکان خودرو رمز کارت سوخت را چند بار اشتباه وارد کنند، کارت به صورت خودکار قفل می‌شود و باید مالک با مشخصات خودرو به ناحیه محل جایگاه سوخت مراجعه و اقدام به حذف رمز قبلی کند.

 

اخبار مرتبط :

۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تعطیلی نمایشگاه های خودرو بدون مجوز در تهران

طبق گفته ی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، عبدل آباد، افسریه، آزادی و شادمان از جمله مناطقی هستند که شمار زیادی از نمایشگاه های بدون مجوز را در خود جای داده اند.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

شرایط فروش جدید سهند

شرایط ویژه فروش خودرو سهند به مناسبت عید فطر توسط گروه پارس خودرو اعلام شد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

قیمت ها دوباره افزایش یافتند!

طی 24 ساعت گذشته بازار خودرو با دور تند سرعت گرفت!

۱۴ فروردین ۱۴۰۳

لیست جدیدترین قیمت خودروهای گروه سایپا

نمایندگی گروه سایپا از قیمت محصولات خود در سال 1403 خبر داد.

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

ارزان ترین و گران قیمت ترین مدل خودرو شاهین

خودرو شاهین از جمله خودروهای گروه سایپا می باشد که دارای طراحی جذاب و خطوط داینامیک زیبایی می باشد.

پورسعید خلیلی