گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

چگونه لوازم یدکی تقلبی را تشخیص دهیم؟

۰۲ خرداد ۱۴۰۲ 87 تکنیک و ترفند   

چگونه لوازم یدکی تقلبی را تشخیص دهیم؟

تاکنون برای 587 میلیون قطعه یدکی، کد رهگیری صادر شده است.

باتوجه به اینکه آمار قاچاق لوازم یدکی خودرو روز به روز در حال افزایش است و طبق آمار منتشر شده سالانه حدود دو تا سه میلیارد دلار قطعات قاچاق و بی کیفیت در کشور عرضه می شود، وزارت صمت به کمک ستاد مبارزه با قاچاق جهت جلوگیری از افزایش قطعات یدکی قاچاق به داخل کشور، برای برخی از لوازم یدکی دریافت کد رهگیری را الزامی کرده است تا از عرضه ی کالای تقلبی به جای کالای اصلی جلوگیری کند.

در این خصوص مصرف کنندگان نیز می توانند با استعلام کد رهگیری قطعه موردنیاز خود، نسبت به اصل بودن یا تقلبی بودن کالا اطمینان حاصل نمایند.

 

چگونه استعلام کد رهگیری قطعه یدکی خودرو خود را بگیرم؟


مصرف‌کنندگان با مراجعه به درگاه اینترنتی سامانه جامع تجارت می‌توانند اصالت کالاهای موردنظر را بررسی کنند. همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #7777*4* و استعلام از کدهای شناسه و رهگیری مندرج بر کالا از اصالت آن مطمئن شوند.

 

 

پورسعید خلیلی