گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

کراس اوری که به پرطرفدارترین کراس اورهای ایران تبدیل می شود

۱۸ تیر ۱۴۰۲ 70 مدیران خودرو   

کراس اوری که به پرطرفدارترین کراس اورهای ایران تبدیل می شود

باتوجه به اینکه طراحی خودرو یکی از اصلی ترین المان ها در خرید خودرو می باشد، کراس اور جدید مدیران خودرو می تواند به دلیل طراحی فوق العاده آن به پرطرفدارترین کراس اورهای ایران تبدیل شود.

امروزه اصلی ترین المان در انتخاب تجهیزات زندگی روزمره، طراحی و ظاهر زیبا می باشد از آنجا که خودرو نیز از مهم ترین قسمت های زندگی روزمره انسان هاست، از این قاعده مستثنی نیست ویکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب خودرو هم ظاهر ساده و شکیل آن هاست.

با ارائه ی کراس اور جدید شرکت ام وی ام در بازار ایران و طراحی زیبا و منحصر به فرد این خودرو، صحبت ها حاکی از آن است که این خودرو به زودی جز کراس اورهای محبوب ایران شناخته می شود.

مهم ترین هدفی که در طراحی خودرو ایکس 33 کراس درنظر گرفته شده است داشتن ظاهری اسپرت و جوان پسند و فشن بوده است که تمام این موارد کاملا در این نوع از کراس اور مشخص است.

ام وی ام با استفاده از ترکیب  چراغ‌های دی لایت و جلو‌پنجره این کراساور توانسته است حسی داینمیک، مدرن و جوان‌پسند القا کند. از طرف دیگر در طراحی فلاپ  گلگیرها نیز از طرح 3 بعدی بهره گرفته شده‌است. این طرح در کنار جامپ کالرهای نارنجی حس پویایی بیشتری ایجاد می‌کند.

کلاستر این خودرو با طراحی یکپارچه و مدرن ایجاد شده است و در برخی از قسمت ها با الگوگرفتن از پوست اژدها بافت سه بعدی به وجود آمده که باعث زیبایی و جذابیت بیشتر ایکس 33 کراس شده است.

این خودرو با بهره مندی از رینگ های 17 اینچی الومینیومی توانسته است چالاکی خود را حفظ کند.

همچنین به دلیل اینکه این خودرو علاوه بر ظاهر زیبا از امکانات بالایی هم برخوردار باشد از مانیتور 10.25 اینچی، نورپردازی داخلی 64 رنگ یا شارژر وایرلسگوشی استفاده کرده است..

اخبار مرتبط :

۰۲ بهمن ۱۴۰۱

چه خودروهایی قصد اضافه شدن به بورس کالا را دارند؟

در هفته ای که پیش رو داریم قرار است خودروهای جدیدی به بورس کالا اضافه شود

۲۸ دی ۱۴۰۱

آیا قرار است ساینا به عنوان تاکسی های شهری مورد استفاده قرار بگیرد؟

در اخبار جدیدی که از سمت سایپا منتشر شده است، صحبت از استفاده ساینا گازسوز برای تاکسی های شهری است.

۲۶ دی ۱۴۰۱

کدام خودروها باید مالیات پرداخت کنند؟

در لیست پرداخت مالیات به زودی خودروهایی قرار خواهند گرفت که مشمول پرداخت مالیات می شوند.

پورسعید خلیلی