گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

احتمال افزایش قیمت خودرو وجود دارد؟

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ 54 اخبار خودرو   

احتمال افزایش قیمت خودرو وجود دارد؟

قیمت های پیشنهادی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قیمت های جدید خودرو را در اختیار شورای رقابت قرار داده است

براساس دستورالعمل هایی که شورای رقابت دارد، می تواند هر سه ماه یبار نسبت به قیمت گذاری خودروها اقدام کند.

این شورا می تواند براساس صورت های مالی و لیست هزینه های شرکت های خودروساز محصولات جدید را قیمت گذاری و افزایش یا کاهش قیمت خودروها را مشخص نماید.

باتوجه به همین دستورالعمل در اواخر تیرماه امسال این شورا صورت های مالی خودروسازان و هزینه های سال گذشته آنان را محاسبه کرده است و براساس محاسبات انجام شده، به احتمال زیاد 35 تا 38درصد قیمت خودروها با افزایش مواجه می شود اما هنوز پس از یک هفته از گذشت این محاسبات هنوز از سمت شورای رقابت اطلاع رسانی انجام نشده است.

در اردیبهشت ماه سال جاری، شورای رقابت از افزایش 10 تا 49درصدی قیمت خودرو ها براساس محاسبات سازمان حمایت خبر داد و در این راستا دبیر انجمن خودروسازان ایران بیان کرد: این افزایش قیمت برخلاف محاسبات سازمان حمایت و شورای رقابت و با دخالت معاون اول رئیس جمهور انجام شد و باعث شد در 3 ماه اول سال 9هزارمیلیارد تومان به ایران خودرو زیان وارد شود.

اخبار مرتبط :

۰۲ مرداد ۱۴۰۱

فروش فیدلیتی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

فروش فوق العاده کراس اوور فیدلیتی بهمن موتور در سامانه یکپارچه خودرو

۰۱ مرداد ۱۴۰۱

اعلام نتایج قرعه کشی دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه

نتایج قرعه کشی دومین مرحله فروش خودرو چه زمانی و از چه طریق منتشر می شود؟

۲۸ تیر ۱۴۰۱

نحوه ی کار ترمز دستی برقی چگونه است؟

از امکاناتی که در خودروهای جدید دیده می شود، ترمزدستی برقی است.اولین بار در سال 2001 از ترمزدستی برقی استفاده شد که به مرور روی خودروهای زیادی قرار گرفت.

پورسعید خلیلی