گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

اسکورت تیم النصر عربستان، لاماری ایما شد!

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ 51 لاماری   

اسکورت تیم النصر عربستان، لاماری ایما شد!

با وارد شدن تیم النصر عربستان به تهران، خودروهای لاماری ایما به عنوان اسکورت اتوبوس این تیم برگزیده شدند.

باتوجه به اینکه در این هفته رقابت لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد، تیم النصرعربستان ریاض را به مقصد تهران ترک کرد تا با تیم پرسپولیس ایران به رقابت بپردازد.

جالب اینجاست که خودروهای لاماری ایما به عنوان اسکورت اتوبوس این تیم انتخاب شدند. خبرها و تصاویر حاکی از آن است که 6 عدد خودرو لاماری ایما تا پایان حضور این تیم در تهران، وظیفه ی اسکورت آن ها را برعهده دارند.

خودرو لاماری ایما


لاماری ایما که در چین با دانگ فنگ T5 Evo شناخته می شود نسخه ای پیشرفته تر و بهینه تر از دانگ فنگ T5 می باشد که در سال 2021 به بازار معرفی شد.

 

لاماری مجهز به پیشرانه توربو شارژ 1.5 لیتری می باشد و می تواند تا 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر قدرت داشته باشد. بیشترین دلیلی که خودرو لاماری ایما توانسته عملکرد مناسبی داشته باشد به دلیل همین پیشرانه قدرتمند آن است.

سیستم انتقال قدرت در این خودرو نیز از یک جعبه‌دنده اتوماتیک 7 سرعته دوکلاچه بهره می‌برد که کارایی و شتابگیری بالایی را برای این خودرو به ارمغان آورده است.

به طورکلی لاماری ایما از لحاظ فنی و قدرت محرکه یک خودروی کاملاً توانمند و با عملکرد بالا به حساب می‌آید و شاید همین دلایل برای انتخاب یک خودرو قدرتمند به عنوان اسکورت کافی باشد!

اخبار مرتبط :

۲۳ مرداد ۱۴۰۲

کراس اوور پرطرفدار ایران، لاماری ایما

نسخه ی هیبریدی لاماری ایما توسط آرین پارس موتور روانه بازار خواهد شد.

۱۴ مرداد ۱۴۰۲

آیا احتمال کاهش قیمت خودروها همچنان وجود دارد؟

وزیر صمت درمورد قیمت گذاری خودروهای مونتاژی بیان کرد: قیمت گذاری این خودروها از جانب ما نمی باشد و ماشین ها براساس قواعدی که تعیین شده اند قیمت گذاری می شوند.

۰۳ دی ۱۴۰۰

درسال آینده چری اومودا 5توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

احتمالاً در اواخر سال آتی، شاهد عرضه محصول جدید چری با برند فونیکس و نام اومودا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

پورسعید خلیلی