گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

اولین مقام خدمات فروش نصیب بهمن خودرو شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ 89 بهمن خودرو   

اولین مقام خدمات فروش نصیب بهمن خودرو شد.

شرکت بهمن موتور توانست استاندارد و کیفیت های لازم برای خدمات فروش را از وزارت صمت دریافت کند.

شرکت بهمن موتور توانست از سوی وزارت صمت اولین مقام را جهت خدمات فروش دریافت کند.

باتوجه به دستورالعمل های ضوابط خدمات فروش خودرو، می توان اصلی ترین نکاتی را که در این ارزیابی حائز اهمیت است موارد زیر دانشت:

  • کیفیت
  • سرعت
  • هزینه های خدماتی نظیر وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی
  • رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش
  • ضوابط حمل خودرو
  • رسیدگی به شکایات

طبق بررسی های انجام شده و ارزیابی این گروه خودروسازی براساس معیارهای بیان شده، بهمن موتور توانست از لحاظ وضعیت نظام مدیریتی شرکت ها به نمره 88 از صد برسد. لازم به ذکر است که متوسط این نمره 58.4 بوده است.

با توجه به اختلاف نمره ای که بهمن خودرو با متوسط نمره شرکت ها دارد، نشان دهنده کیفیت بالا در نظام مدیریتی این گروه خودروسازی است.

همچنین بهمن موتور توانست از لحاظ میزان رضایتمندی مشتریان نیز نمره 88.2 را کسب کند که متوسط این نمره هم در گروه های خودروسازی دیگر 69.7 بوده است.

بهمن موتور حتی در وضعیت نمایندگی های مجاز نیز از رتبه خوبی برخوردار است و توانسته نمره 88.2 را دریافت کند.

در جهت بررسی وضعیت نمایندگی های بهمن خودرو معیارهایی که ارزیابی می شوند شامل فضا، نیروی انسانی، الزامات محیطی، تجهیزات و فرآیندها می باشد.

 بهمن موتور توانست در بخش خدمات فروش نیز اولین مقام را از وزارت صمت دریافت کند این در حالی است که برای بررسی این مقام  10شرکت خودروساز، ۱۵۹۵ نمایندگی مجاز عرضه کننده خودروی سواری ارزیابی شدند.

 

اخبار مرتبط :

۲۵ خرداد ۱۴۰۱

چه علائمی نشان دهنده نشت بنزین از باک خودرو می باشد؟

نشت بنزین از باک خودرو می تواندمنجر به خسارات جبران ناپذیری مثل آتش سوزی خودرو شود. بنابراین نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

۲۲ خرداد ۱۴۰۱

پراید 206 میلیون تومانی!

بازار ناخوش احوال خودرو!

پورسعید خلیلی