گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

اگر خودرویی دارید که پلاک ندارد، بدانید...

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ 90 اخبار خودرو   

اگر خودرویی دارید که پلاک ندارد، بدانید...

اگر شما هم خودرویی دارید که بدون پلاک می باشد بهتر است توجه کنید...

باتوجه به اینکه براساس قانون یکی از شرایط تعویض پلاک، داشتن گواهی معاینه فنی است، مالکین خودروهای مزایده ای در سامانه سمیفا مجبور بودند به دلیل نداشتن پلاک فقط به یک مرکز معاینه فنی مراجعه کنند که این مورد باعث رنجش برخی از رانندگان خودروها می شد.

اما در حال حاضر برای برطرف کردن مشکل این افراد، وزارت کشور امکان مراجعه این رانندگان را به مراکز معاینه فنی دیگر نیز فراهم کرده است.

البته در این خصوص رانندگان باید توجه داشته باشند که گواهی که جهت تائید معاینه فنی برای خودروهای بدون پلاک صادر می شود، تنها تا 15 روز اعتبار دارد و رانندگان تا این زمان فرصت دارند که جهت دریافت پلاک خودرو خود اقدامات لازم را انجام دهند. بنابراین پس از نصب پلاک باید جهت دریافت گواهی معاینه فنی مجددا مراجعه نمایید.

درحال حاضر مراکز معاینه فنی خودروی بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج، دماوند و شهید چمران و چهار واحد سیار نوبنیاد، گیلان، هنگام (شماره ۴) و هنگام (شماره ۸) تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت گیری اینترنتی در سامانه «تهران من» پذیرش خودروها را انجام می دهد.

اخبار مرتبط :

۳۰ آذر ۱۴۰۱

افزایش 68درصدی قیمت خودرو چه تاثیری بر اقتصاد کشور دارد؟

باتوجه به افزایش 68 درصدی قیمت خودرو، خودروسازان ایرانی بازهم از افزایش قیمت خودرو در آینده خبر داده اند.

۰۳ آذر ۱۴۰۱

در آبان ماه 2416 خودرو در بورس کالا به فروش رفت

بیشترین معامله ای که در بورس کالا صورت گرفت مربوط به آبان ماه با 2416 دستگاه خودرو بود.

۲۸ آبان ۱۴۰۱

واردات خودروهای فرانسوی به کشور ممنوع شد؟!

طبق صحبت های سخنگوی وزارت صمت به نظر می رسد واردات خودروهای فرانسوی به کشور ممنوع و تحریم شده است.

پورسعید خلیلی