گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

در آبان ماه 2416 خودرو در بورس کالا به فروش رفت

۰۳ آذر ۱۴۰۱ 102 اخبار خودرو   

در آبان ماه 2416 خودرو در بورس کالا به فروش رفت

بیشترین معامله ای که در بورس کالا صورت گرفت مربوط به آبان ماه با 2416 دستگاه خودرو بود.

باتوجه به گزارشاتی که از فروش خودروها در بورس کالا منتشر شده است، از اردیبهشت ماه تا آبان ماه 5 هزار و 236 خودرو در بورس کالا به فروش رسیده است. این در حالی است که در آبان ماه میزان فروش خودروها در بورس کالا 2 هزار و 416 دستگاه بوده است که این مورد نشان دهنده روند افزایشی فروش در بورس کالا بوده است.

طبق گزارشی که کالا خبر منتشر کرده است: از ابتدای راه اندازی معاملات خودرو در بورس کالا در 28 اردیبهشت تا پایان آبان در مجموع 5 هزار و 236 دستگاه خودرو در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای 18 هزار و 161 دستگاه روبه رو و 4 هزار و 80 دستگاه آن فروخته شد.

از این میزان معامله 2416 دستگاه مربوط به آبان ماه بود که ماه مذکور با سهم 60 درصدی بیشترین سهم را از کل معاملات خودرو به خود اختصاص داد.

در اردیبهشت ماه 139 دستگاه، در مرداد 600 دستگاه، شهریور 6797 و مهر ماه 228 دستگاه در بورس کالا به فروش رسید.

بیشترین خودرو معامله شده مربوط به پژو 207 با یک هزار دستگاه است. پس از آن هایما با 731 دستگاه، دیگنیتی با 594 دستگاه، فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره با 371 دستگاه و کارا دو کابین با 361 دستگاه روبه رو شد.

 

اخبار مرتبط :

۲۰ شهریور ۱۴۰۱

رونمایی از خودرو شاهین اتوماتیک

خودرو شاهین محصول سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، به عنوان خودرو اتوماتیک و با گیربکس CVT معرفی شد.

۳۰ مرداد ۱۴۰۱

فروش خودروهای سایپا بدون قرعه کشی

طبق صحبت های مدیرعامل گروه خودروسازس سایپا، از ابتدای شهریورماه سال 1401 خودروهای شرکت سایپا بدون قرعه کشی به فروش می رسند.

۲۴ مرداد ۱۴۰۱

سایپا به زودی ایرادات خودروی شاهین را رفع خواهد کرد.

آیا مشکل نفوذ صدای بیش از حد پیشرانه خودرو شاهین به اتاق آن حل خواهد شد؟

۰۵ مرداد ۱۴۰۱

هشدارخودروسازان داخلی سایپا و ایران خودرو

شرکت ایران خودرو پس از قرعه کشی دومین مرحله محصولات خود و پس از مشخص شدن نتایج قرعه کشی، هشداری مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش حواله منتشر کرد.

۱۶ تیر ۱۴۰۱

افزایش عملکرد شاسی بلندها در تست های ایمنی

اغلب تصادفات جانبی در سرعت های بالا سبب بروز خسارت های جبران ناپذیر می شود. باتوجه به این موضوع تست جدید برای سنجش میزان ایمنی خودرو می تواند از شدت آسیب ها و بروز خطرات جبران ناپذیر جلوگیری کند.

پورسعید خلیلی