گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

فروش خودروهای سایپا بدون قرعه کشی

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ 99 سایپا   

فروش خودروهای سایپا بدون قرعه کشی

طبق صحبت های مدیرعامل گروه خودروسازس سایپا، از ابتدای شهریورماه سال 1401 خودروهای شرکت سایپا بدون قرعه کشی به فروش می رسند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، جناب آقای تیموری در گفته های خود اطلاع داد که تعداد خودروهای ناقص در بهمن ماه سال 1400 به 80 هزار دستگاه رسیده بود ولی با اقداماتی که در چندماه گذشته انجام شد موفق شدیم تعداد تولید این خودروهای ناقص را به صفر برسانیم.

وی در ادامه بیان کرد، با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا به دو هزار دستگاه در روز رسیده است و هیچ محصول مونتاژی در خط تولید وجود ندارد، از ابتدای شهریورماه محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون قرعه کشی و محدودیت عرضه خواهند شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد با توجه به اینکه دانشگاه ها دومین فضای دانش بنیان در تمام کشورها محسوب می شوند، استفاده از امکانات وزارت علوم و توان علمی و آزمایشگاهی دانشگاه های سراسر کشور الزامی است.

جناب آقای تیموری اعلام کرد طی تفاهم نامه ای که با دانشگاه نوشیروانی دانشگاه بابل منعقد کردیم تصمیم گرفتیم تا سال آینده تولید نسخه هیبریدی شاهین را آغاز کنیم.

مدیر عامل سایپا بیان کرد که این گروه خودروسازی قصد عرضه 8 محصول جدید به بازار را دارد که خودروی ون 15 نفره گازسوز تا پایان سال 1401 عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط :

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

سیستم مولتی پلکس چیست؟

سیستم مولتی پلکس چیست؟

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

اگر خودروی شما دنده اتومات است بهتر است بدانید!

اختراع گیربکس اتوماتیک از بزرگترین دستاوردها در صنعت خودرو می باشد.برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به گیربکس های اتوماتیک بهتر است این مقاله از گروه پورسعید خلیلی را مطالعه نمایید.

۱۹ اسفند ۱۴۰۰

نحوه رانندگی صحیح با خودروهای دارای گیربکس دو کلاچه

در این مقاله از مجموعه پورسعید خلیلی با نحوه ی صحیح رانندگی خودروهای دو کلاچه آشنا شوید.

۱۳ اسفند ۱۴۰۰

نحوه اخذ گواهینامه بین المللی موتور

در این مقاله از مجموعه پورسعیدخلیلی با روند دریافت گواهینامه بین المللی موتور آشنا خواهید شد.

۰۴ اسفند ۱۴۰۰

پیشرانه های درون ساز را با سوخت مصنوعی نجات دهید

به دلیل گرمایش زمین بسیاری از خودروسازان و حکومت ها به سمت برقی شدن خودروها روی آورده اندو در این مقاله به بررسی سوخت های مصنوعی می پردازیم.

پورسعید خلیلی