گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

هشدارخودروسازان داخلی سایپا و ایران خودرو

۰۵ مرداد ۱۴۰۱ 96 اخبار سایپا   

هشدارخودروسازان داخلی سایپا و ایران خودرو

شرکت ایران خودرو پس از قرعه کشی دومین مرحله محصولات خود و پس از مشخص شدن نتایج قرعه کشی، هشداری مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش حواله منتشر کرد.

در اطلاعیه ای که توسط ایران خودرو پس از دومین مرحله فروش محصولات منتشر شد، عنوان شد که پس از قرعه کشی برخی از افرادی که در قرعه کشی برنده شدند اقدام به انتشار آگهی فروش  حواله خودرو خود کرده اند و آن را در سایت های خرید و فروش اینترنتی منتشر کرده اند که این کار از نظر قانونی کاملا ممنوع است و در تمام بخشنامه های فروش ممنوعیت این مورد ذکر گردیده است.

در اطلاعیه ای که توسط این شرکت منتشر شد، بیان شده است که کلیه ی اسناد و مدارک به نام شخص برنده صادر می گردد و مشتری نهایی شخصی است که در قرعه کشی به عنوان برنده مشخص شده است.

با توجه به این موضوع، گروه ایران خودرو هیچ مسئولیتی در قبال معامله های غیرقانونی که در این راستا صورت می پذیرد، ندارد.

دومین دوره از فروش محصولات خودروسازان هفته گذشته برگزار و نتایج آن روز یکشنبه 2 مرداد اعلام گردید که طی این دوره 104 هزار دستگاه خودرو توسط شرکت های خودروساز تخصص داده شد و برنامه قرعه‌کشی روز شنبه 1 مردادماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکت‌های خودروساز برگزار گردید.

در دومین مرحله فروش یکپارچه خودرو، 27 محصول تولیدی شرکت‌های خودروسازی ایران‌خودرو، سایپا، بهمن موتور، آرین پارس موتور، فرداموتور و خودروسازی ایلیا به‌صورت فروش‌های عادی، فوق‌العاده، پیش‌فروش، مشارکت در تولید و همچنین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شدند.

اخبار مرتبط :

۱۸ خرداد ۱۴۰۱

کیفیت در خدمات پس از فروش سایپا

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا اعلام کرد سایپا کیفیت در خدمات پس از فروش را سرلوحه کار خود قرار داده است.

۱۶ خرداد ۱۴۰۱

آیا در سامانه خودرو، به افراد ذخیره خودرو تعلق می گیرد؟

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: عدم تفکیک نفر اصلی یا ذخیره در سامانه یکپارچه خودرو و اطلاع رسانی نادرست باعث ایجاد ابهاماتی در روند اعلام برندگان قرعه کشی شده است.

۱۵ خرداد ۱۴۰۱

در قرعه کشی سایپا، برندگان خودرو تا چه زمانی مهلت واریز دارند؟

مهلت واریز برندگان قرعه کشی سایپا

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

همه چیز درباره طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

متقاضیان جهت شرکت در ظرح فروش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می توانند تا پایان روز 17 اسفندماه 1400 ثبت نام نمایند.

پورسعید خلیلی