گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

کیفیت در خدمات پس از فروش سایپا

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ 172 سایپا   

کیفیت در خدمات پس از فروش سایپا

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا اعلام کرد سایپا کیفیت در خدمات پس از فروش را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا اعلام کرد: سایپا در مرحله اول کیفیت را سرلوحه خود قرار داده است به همین منظور از همكاری با سایر شركت‌ها در این زمینه استقبال می‌كند.

وی در ادامه بیان کرد: شرکت سایپا طی دو سال گذشته توانسته است بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان را داشته باشد. او این میزان رضایتمندی مشتریان را به دلیل ارائه خدمات با کیفیت  سایپایدك دانست و افزود: این موفقیت بیانگر این است كه با همت و تلاش شبكه گسترده خدمات پس از فروش، كیفیت خدمات نسبت به گذشته افزایش یافته است. این شرکت با طی کردن یک مسیر صعودی و تعریف پروژه‌های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام‌های مهمی در این مسیر بردارد.

 

مدیرعامل سایپایدك اعلام کرد که 95 درصد نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا رتبه یک و دو را دریافت کرده اند  و اهداف ابلاغی وزارت صمت در رتبه بندی نمایندگی‌های مجاز به طور كامل محقق شده است.

او ضمن اینکه آموزش فنی مستمر را دلیل اصلی این پیشرفت دانست، بیان کرد: از مهم ترین مواردی که به طور دائم توجه مدیران ارشد را به خود جلب می کند آموزش می باشد که این اصل از طریق همکاری با دانشگاه ها، مراکز فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش محقق می شود.

سید محمد رضا موسوی با اشاره به خودروهای جدید سایپا به بازار، بر آمادگی بالای نمایندگی‌ های گروه سایپا به ارائه خدمات گسترده و با كیفیت تاکید کرد.

اخبار مرتبط :

۱۶ خرداد ۱۴۰۱

آیا در سامانه خودرو، به افراد ذخیره خودرو تعلق می گیرد؟

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: عدم تفکیک نفر اصلی یا ذخیره در سامانه یکپارچه خودرو و اطلاع رسانی نادرست باعث ایجاد ابهاماتی در روند اعلام برندگان قرعه کشی شده است.

۱۵ خرداد ۱۴۰۱

در قرعه کشی سایپا، برندگان خودرو تا چه زمانی مهلت واریز دارند؟

مهلت واریز برندگان قرعه کشی سایپا

پورسعید خلیلی