گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

سایپا به زودی ایرادات خودروی شاهین را رفع خواهد کرد.

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ 224 اخبار سایپا   

سایپا به زودی ایرادات خودروی شاهین را رفع خواهد کرد.

آیا مشکل نفوذ صدای بیش از حد پیشرانه خودرو شاهین به اتاق آن حل خواهد شد؟

مطابق گفتکویی که در شب گذشته مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا با شبکه خبر صدا و سیما داشت بیان شد که شرکت سایپا برای افزایش کیفیت خودرو شاهین پروژه ای تعریف کرده است تا مشکل نفوذ صدای بیش از حد پیشرانه این خودرو به اتاق را با نصب عایق صدا برطرف نماید.

تیموری با بیان اینکه در سال 1400 مشکل نفوذ صدای پیشرانه به اتاق شاهین مرتفع گردیده افزود از این پس برای افزایش کیفیت محصولات جدید دقت بیشتری به خرج خواهیم داد و عجله ای برای عرضه خودروهای جدید همچون آریا به بازار نداریم.

 

مدیرعامل سایپا در پاسخ به سوال مجری در مورد خودروهای شاهینی که با مشکل نفوذ صدای زیاد به کابین به مشتریان تحویل داده شده است گفت: بزودی تمامی خودروهای شاهین فراخوانی شده و مشکل نفوذ صدای پیشرانه این خودروها به کابین با نصب عایق صدا مرتفع خواهد شد. قطعا هر پروژه کیفی را در خط تولید پیاده سازی کنیم، برای مشتریان قبلی هم به صورت فراخوان انجام خواهیم داد.

 

در حال حاضر هزاران دستگاه خودروی شاهین با مشکل مذکور درحال تردد در جاده های کشور هستند و باید دید که آیا وعده مدیر عامل سایپا مبنب بر رفع ایراد نفوذ صدای زیاد پیشرانه به داخل کابین این خودروها مرتفع خواهد شد یا خیر؟

اخبار مرتبط :

۰۵ مرداد ۱۴۰۱

هشدارخودروسازان داخلی سایپا و ایران خودرو

شرکت ایران خودرو پس از قرعه کشی دومین مرحله محصولات خود و پس از مشخص شدن نتایج قرعه کشی، هشداری مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش حواله منتشر کرد.

۰۷ تیر ۱۴۰۱

تیبا گرانتر از پراید شد.

در 24 ساعت گذشته نوسانات بازار به حداقل رسید ولی خودروی تیبا با افزایش قیمت مواجه شد.

۱۵ خرداد ۱۴۰۱

در قرعه کشی سایپا، برندگان خودرو تا چه زمانی مهلت واریز دارند؟

مهلت واریز برندگان قرعه کشی سایپا

پورسعید خلیلی