گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

رونمایی از خودرو شاهین اتوماتیک

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ 1442 اخبار سایپا   

رونمایی از خودرو شاهین اتوماتیک

خودرو شاهین محصول سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، به عنوان خودرو اتوماتیک و با گیربکس CVT معرفی شد.

خودرو شاهین از گروه خودروسازی سایپا، از جمله خودروهایی بود که همیشه حواشی زیادی داشته است با معرفی سدان جدید سایپا حواشی برای این گروه خودروسازی بیشتر شد.

علت حواشی زیادی که خودرو شاهین داشت این بود که تحویل این خودرو به مشتریان سال ها زمان برد و تولید این خودرو سالهای زیادی طول کشید.

حال  گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خدرو اقدام به رونمایی از شاهین اتوماتیک با گیربکس CVT کرد که در ادامه به بررسی این خودرو می پردازیم.

خودرو شاهین اتوماتیک با گیربکس CVT

 

مشخصات خودرو شاهین اتوماتیک با گیربکس CVT

از اصلی ترین امتیازات این خودرو طراحی زیبای آن می باشد. در واقع گروه خودروسازی سایپا برای طراحی و تولید این خودرو، اولین معیار را زیبایی و ظاهر مناسب آن در نظر گرفته اند.

خودرو شاهین نسبت به ظاهر زیبایی که دارد از مشخصات فنی مناسبی برخوردار نیست و مشخص است که سایپا تنها تمرکز خود را روی ظاهر این خودرو گذاشته است.

متاسفانه این خودرو در حال حاضر با واکنش های منفی روبه رو شده برای مثال با اینکه قیمتی پایین تر از برخی خودروهای دیگر دارد افراد ترجیح می دهند آن را به عنوان گزینه ای برای خرید انتخاب نکنند و به سراغ گزینه های دیگر بروند. شاید دلیل این واکنش های منفی حواشی زیادی است که شاهین با آن ها رو به رو شده است.

در رونمایی که از این خودرو در نمایشگاه تحول صنعت انجام شد، مشخص شد که خودرو شاهین دارای پیشرانه M15 توربو شارژ است و گیربکس آن CVT می باشد که به صورت مصنوعی تا 6 دنده را در اختیار رانندگان قرار می دهد.

احتمالا به دلیل حواشی زیادی که این خودرو دارد، گروه خودروسازی سایپا تصمیم به اعمال تغییراتی در داخل کابین این خودرو کرده است که می توان به استفاده از تریم های مشکی و سفید با قطعات دکوراتیو چوب، نمایشگر مولتی مدیا بزرگتر و دکمه های لمسی اشاره کرد.

از جمله امکانات رفاهی شاهین اتوماتیک دوربین عقب، سنسور نور یا اتولایت، کروز کنترل، رینگ های آلومینیومی و کیسه های هوایی جانبی و صندلی های برقی اشاره کرد.

اخبار مرتبط :

۲۶ فروردین ۱۴۰۱

آیا خودروهای دوگانه سوز گران تر می شود؟

افزایش قیمت خودروهای دوگانه سوز

۱۳ اسفند ۱۴۰۰

نحوه اخذ گواهینامه بین المللی موتور

در این مقاله از مجموعه پورسعیدخلیلی با روند دریافت گواهینامه بین المللی موتور آشنا خواهید شد.

۲۳ بهمن ۱۴۰۰

اسب بخار و نقش آن در خودرو

اسب بخار اصطلاحی رایج است که به اندازه گیری توان تولید شده توسط موتور اشاره دارد و درهنگام تعیین قدرت اسب بخار از چند استاندارد استفاده می شود.

۰۳ دی ۱۴۰۰

درسال آینده چری اومودا 5توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

احتمالاً در اواخر سال آتی، شاهد عرضه محصول جدید چری با برند فونیکس و نام اومودا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

۰۳ دی ۱۴۰۰

ویژگی ها و تفاوت های زنجیرتایم و تسمه تایم

برای زمانبندی باز و بسته شدن سوپاپ ها از تسمه و یا زنجیری استفاده می کنند که این کار را انجام می دهد.

پورسعید خلیلی