گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

با MVM X33S بیشتر آشنا شویم

۲۵ شهریور ۱۴۰۱ 144 مدیران خودرو   

با MVM X33S بیشتر آشنا شویم

از شاسی بلندهای محبوب مدیران خودرو MVM X33S اشاره کرد.

ام وی ام ایکس 33 اس از جمله محصولات پرفروش مدیران خودرو می باشد که در این مقاله از مجموعه پورسعیدخلیلی به بررسی مشخصات فنی این خودرو می پردازیم.

MVM X33 S سومین نسخه فیس لیفت شاسی بلند چینی تیگو 3 به شمار می رود که در سال 2020 عرضه شده است.

 

طراحی MVM X33 S


از لحاظ طراحی ظاهری خودرو ایکس 33 می توان گفت که این خودرو تنها در بخش دماغه دچار تغییر شده است. به طور کلی می توان بیان کرد که برای طراحی این خودرو از یک سپر و جلوپنجره جدید به همراه مه شکن های نواری LED ظاهر این خودرو تهاجمی تر شده است.

خودرو ام وی ام ایکس 33 در نمای کناری به رینگ های جدید مجهز گردیده است.

در نسخه اکسلنت این خودرو که در سال گذشته توسط مدیران خودرو عرضه شد، می توان کیت بدنه با رکاب های جانبی، دیفیوزرعقب و سپر اسپرت جدید را مشاهده کرد.

در طراحی داخلی این شاسی بلند چینی تغییرات زیادی رخ نداده اما می توان به غربیلک فرمان متفاوت اشاره کرد.

ام وی ام ایکس 33

 

مشخصات فنی MVM X33 S


این شاسی بلند حرفه ای چینی از نظر فنی دچار تغییر مهمی شده است. این خودرو از پیشرانه 2 لیتری قبلی استفاده می کند که قدرت آن 139 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن متر دارد اما گیربکس CVT در آن حذف شده و یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها بر عهده دارد. استفاده از گیربکس جدید باعث بهبود شتاب اولیه و افزایش لذت رانندگی شده است.

فضای اتاق در عقب این خودرو کمی محدود است و ممکن باعث آزار افراد با قد بلند شود.

این خودرو به دلیل مجهز بودن به پیشرانه تنفس طبیعی برخلاف موتورهای توربو به کیفیت بنزین حساس نیست و این یکی از امتیازات مثبت ام وی ام ایکس 33 محسوب می شود. 

ام وی ام ایکس 33

 

امکانات رفاهی MVM X33 S

ام وی ام ایکس ۳۳ به امکانات رفاهی زیادی از جمله فرمان برقی، سنسور فشار باد تایرها، گرمکن صندلی جلو، اتولایت، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل سرعت در سرپایینی، سامانه کنترل هرزگردی یا کشش و سیستم کنترل پایداری مجهز شده است. البته تیپ اسپرت یا مدل پایه این خودرو از سنسور عقب بی‌بهره مانده، اما تیپ اسپرت اکسلنت این خودرو از حسگر پارک عقب بهره می‌برد.

به طور کلی MVM X33S اس از امکاناتی چون آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های کناری برقی با گرمکن، سانروف، گرمکن صندلی‌های جلو، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک، USB، بلوتوث، دوربین عقب، نمایشگر مالتی مدیا لمسی ۸ اینچی، فرمان برقی حساس به سرعت با دکمه‌های کنترل و روکش چرمی، دو کیسه هوا، مه شکن جلو عقب، اتولایت، دی‌لایت، پایش فشار باد تایرها، سنسور پارک عقب، کنترل توقف در شیب، کنترل سرعت در سرپایینی، کنترل کشش و پایداری و کروز کنترل بهره می‌برد.

MVM X33S

 

اخبار مرتبط :

۲۹ خرداد ۱۴۰۱

افزایش قیمت خودروهای مدیران خودرو

طبق اطلاعیه که گروه مدیران خودرو در تاریخ 29 خرداد 1401 منتشر کرده است، تعدادی از خودروهای این شرکت افزایش قیمت دارند.

۱۳ فروردین ۱۴۰۱

لوکس ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

تیگو 8 پرو، لوکس ترین و گران ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

۰۳ دی ۱۴۰۰

درسال آینده چری اومودا 5توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

احتمالاً در اواخر سال آتی، شاهد عرضه محصول جدید چری با برند فونیکس و نام اومودا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

پورسعید خلیلی