گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

برای خودروسازانی که عوارض اسقاط نداده اند امکان شماره گذاری نداریم.

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ 59 اخبار خودرو   

برای خودروسازانی که عوارض اسقاط نداده اند امکان شماره گذاری نداریم.

تولیدکنندگان خودرو و موتورسیکلت که تاکنون اقدام به ثبت نام و شماره گذاری خودرو خود نکرده اند، در حال حاضرامکان شماره گذاری ندارند.

تمامی وسایل نقلیه جهت شماره گذاری خود به مجوز ستاد نوسازی و ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده نیاز دارند، جهت دریافت این مجوز یا باید گواهی اسقاط دریافت کنند و یا عوارض مربوط به صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته وزارت صنعت، معدن و تجارت را پرداخت کنند.

حال با اینکه از قبل اعلام شد که وسایل نقلیه می توانند اقدام به ثبت نام و شماره گذاری نمایند، تعدادی از خودروها و موتورسیکلت ها جهت ثبت نام و دریافت مجوز شماره گذاری اقدامی نکرده اند.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: بر این اساس، برابر هماهنگی انجام شده با پلیس راهور فراجا شماره‌گذاری این دسته از تولیدکنندگان متوقف شده است.

وی با تاکید بر این نکته که وسایل نقلیه نمی توانندخارج از این فرایند شماره گذاری شوند، گفت: تولیدکنندگان یا واردکنندگان انواع خودرو باید نسبت به ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.ir اقدام و فرآیند مشخص شده را مطابق قانون برای دریافت مجوز شماره‌گذاری محصولاتشان طی کنند.

وی تاکید کرد: بدیهی است خودروسازانی که شماره‌گذاری آنها متوقف شده است، پس از طی مراحل قانونی مربوطه و ارائه گواهی اسقاط یا پرداخت عوارض مربوطه مطابق قانون، مجدد می‌توانند خودروهای خود را شماره‌گذاری کنند.

اخبار مرتبط :

۰۴ آبان ۱۴۰۱

فروش اقساطی وانت نیسان بنزینی و دو گانه سوز

شروع فروش خودرو وانت نیسان بنزینی و دوگانه سوز از تاریخ 5 آبان ماه

۰۱ آبان ۱۴۰۱

تارا و 207 در بورس کالا پذیرفته شد.

بورس کالای ایران با پذیرش تارا و 207 موافقت کرد.

۲۵ مهر ۱۴۰۱

به زودی امکان واردات خودروهای سنگین به کشور قابل انجام است.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تأیید واردات کامیون، کامیونت و کشنده های تریلر خبر داد.

پورسعید خلیلی