گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

به زودی امکان واردات خودروهای سنگین به کشور قابل انجام است.

۲۵ مهر ۱۴۰۱ 103 اخبار خودرو   

به زودی امکان واردات خودروهای سنگین به کشور قابل انجام است.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تأیید واردات کامیون، کامیونت و کشنده های تریلر خبر داد.

در جلسه ای که در روز قبل در کمیسیون صنایع و معادن مجلس انجام شد، اعلام شد که همانند خودروهای تولید داخل، 1.5 درصد برای اسقاط این خودروها  پرداخت شود تا شماره گذاری آنان انجام شود. 

در این جلسه که با حضور وزیر صمت و رئیس سازمان قضایی صورت گرفت، از تائید شدن واردات کامیون، کامیونت و کشنده های تریلر بیان شد.

در سال ۱۳۹۸ بر اساس ماده ۳۰ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه، طبق اعلامیه ای که از سمت وزارت راه و شهرسازی با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بیان شد، شرایط برای واردات کامیون ها اعلام شد و همچنین  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و وزارت صمت طی ابلاغیه‌هایی شرایط واردات از جمله ردیف تعرفه کامیون‌های وارداتی، نحوه واردات، کامیون‌های اسقاطی، مجوزهای قانونی و مقرراتی و همچنین تائید منشأ ارز این کامیون‌ها را مشخص و ابلاغ کردند، اما ورود این خودروهای سنگین با مشکلاتی روبه رو شدند و صاحبان آن ها نتوانستند این خودروها را ترخیص کنند. 

اما در سال گذشته، معاون امور گمرکی گمرک ایران طبق بیانیه ای اعلام کرد که از سال ۱۳۹۹ واردات کامیون‌های زیر سه سال در دستور کار قرار گرفته و حدود ۱۶ هزار و ۹۰۰ دستگاه وارد گمرک شده است. به گفته او، بیش از ۱۱ هزار دستگاه ترخیص و ۵۰۰۰ دستگاه دیگر باقی مانده است و تعیین تکلیفی در خصوص این خودروها صورت نگرفته است.

معاون پیشین گمرک ایران، در همان زمان اعلام کرد که گرچه ترخیص سایر کامیون‌های وارداتی از گمرک‌ها در حال انجام بوده است، اما تعلل، قصور و تخلفات متعددی از طرف برخی از دستگاه‌ها و مراجع ذیصلاح و نیز برخی از واردکنندگان این کامیون‌ها منجر به تعلل در تعیین تکلیف و ترخیص این کامیون‌ها شده است.

در روزهای گذشته، نمایندگان مجلس از مهلت دو هفته ای وزیر صمت برای اجرای واردات خودرو خبر داده بودند. براساس اعلام وزیر صمت، واردات خودرو قرار بود که تا پایان شهریورماه انجام شود که طبق آخرین اعلام وزیر صمت، به پایان آذرماه موکول شد.

اخبار مرتبط :

۰۸ شهریور ۱۴۰۱

خودروهایی که تا سقف 20 هزار دلار می توان وارد ایران کرد

باتوجه به قانون جدید، تنها خودروهای تا سقف 20 هزار دلار امکان وارد شدن به ایران را دارند. خودروهایی مثل ...

۰۶ شهریور ۱۴۰۱

آیین نامه واردات خودرو منتشر شد

پس از چندین ماه انتظار، در نهایت آیین نامه وارداتی خودرو منتشر شد.

۰۳ شهریور ۱۴۰۱

خودروهای چینی با ریزش قیمت مواجه شدند!

طبق بررسی هایی که در بازار خودرو انجام شد، خودروهای چینی مثل برلیانس، جک، چری و ... با ریزش قیمت مواجه شدند.

۲۹ خرداد ۱۴۰۱

افزایش قیمت خودروهای مدیران خودرو

طبق اطلاعیه که گروه مدیران خودرو در تاریخ 29 خرداد 1401 منتشر کرده است، تعدادی از خودروهای این شرکت افزایش قیمت دارند.

۱۳ فروردین ۱۴۰۱

لوکس ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

تیگو 8 پرو، لوکس ترین و گران ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

۰۳ دی ۱۴۰۰

درسال آینده چری اومودا 5توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

احتمالاً در اواخر سال آتی، شاهد عرضه محصول جدید چری با برند فونیکس و نام اومودا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

پورسعید خلیلی