گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

به زودی گواهینامه رانندگی در 5 رنگ صادر می شود.

۱۵ آذر ۱۴۰۲ 83 اخبار خودرو   

به زودی گواهینامه رانندگی در 5 رنگ صادر می شود.

گواهینامه های رانندگی در 5 رنگ سفید، نقره ای، طلایی، نارنجی و قرمز صادر خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد که در آینده گواهینامه رانندگی افراد براساس یکی از رنگ های سفید، نقره ای ، طلایی، نارنجی و قرمز رنگ بندی خواهند شد که هر یک از این رنگ ها نشان دهنده ی این است که رانندگی فرد چگونه است.

رنگ بندی گواهینامه ها به این صورت است که رنگ گواهینامه در ابتدا به صورت سفید رنگ می باشد پس از آن اگر افراد دچار تخلف شوند، بسته به تخلف صورت گرفته رنگ گواهینامه به نقره ای یا طلایی تغییر می یابد.

به مرور زمان اگر فرد از نظر پلیس، راننده کم‌خطر یا پرخطر تشخیص داده شود و منجر به تصادف یا مشمول ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی شود، گواهینامه او ابتدا به رنگ نارنجی و بعد به رنگ قرمز تغییر رنگ می‌دهد.

ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی براین اساس است که اگر فرد در زمانی که گواهینامه او ضبط شده است به رانندگی مشغول شود باید براساس قانون به مراجع قضایی معرفی و به مجازات مقرر برای رانندگی بدون گواهینامه محکوم شود.

این قانون به احتمال زیاد تا پایان سال اجرا خواهد شد اما قرار است در ابتدا نسبت به رنگبندی گواهینامه ها برای رانندگان تشویق یا تنبیه در نظر گرفته شود که باید دولت و مجلس نظر خود را در این باره اعلام نمایند.

اخبار مرتبط :

۰۹ آذر ۱۴۰۲

فروش اقساطی خودروسازان شروع شد.

سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت درباره فروش اقساطی خودروسازان توضیحاتی داد...

۰۶ آذر ۱۴۰۲

قیمت لاستیک همچنان کاهش می یابد

باتوجه به تولید معطوف لاستیک در کارخانه ها به نظر می رسد کاهش قیمت لاستیک همچنان ادامه داشته باشد.

۰۱ آذر ۱۴۰۲

خودروهای مشمول مالیات کدام اند؟

کدام یک از خودروهای داخلی و خارجی مشمول پرداخت مالیات هستند؟

پورسعید خلیلی