گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

قیمت لاستیک همچنان کاهش می یابد

۰۶ آذر ۱۴۰۲ 78 اخبار خودرو   

قیمت لاستیک همچنان کاهش می یابد

باتوجه به تولید معطوف لاستیک در کارخانه ها به نظر می رسد کاهش قیمت لاستیک همچنان ادامه داشته باشد.

باتوجه به اینکه اخیرا کارخانه ها توجه خود را بر تولید لاستیک هایی که پر مصرف می باشند، معطوف کرده اند و بازار لاستیک کمبود ندارد به نظر می رسد روند کاهش قیمت لاستیک ها همچنان ادامه داشته باشد.

عضو اتحادیه لاستیک و روغن تهران در خصوص کاهش قیمت لاستیک ها بیان کرد: زمانی که کارخانه ها لاستیک های مورد تقاضای مردم به خصوص لاستیک خودروهایی با رینگ 13 را تولید می کنند التهاب بازار کاهش می یابد و لاستیک مورد نیاز مردم توسط اعضای صنف لاستیک با قیمت مصوب توزیع می‌شود و به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد و همین امر باعث می شود شاهد کاهش قیمت لاستیک باشیم.

برای لاستیک های با رینگ 13 نیز قیمت ها تقریبا نزدیک به قیمت مصوب شده است و فقط رینگ 13 مانده که کارخانه‌ها تولیدات خود را برای این رینگ نیز افزایش داده‌اند و عرضه بیشتر جوابگوی تقاضای مردم هست و جای نگرانی وجود ندارد چون لاستیک به‌وفور وجود دارد و به قیمت مصوب بسیار نزدیک خواهد شد.

نحوه ی ثبت نام و توزیع لاستیک ها در حال حاضر باعث شده است که تا حد زیادی کنترل بر روی قیمت های بازار انجام شود و افراد نتوانند لاستیک ها را با قیمت ها نجومی خرید و فروش کنند.

 

 

اخبار مرتبط :

۲۷ آبان ۱۴۰۲

قیمت ساینا S در بازار با ریزش قیمت مواجه شد.

ساینا S گروه سایپا در روز گذشته ریزش قیمت ناگهانی داشت.

۲۴ آبان ۱۴۰۲

قیمت 4 خودرو از سمت شورای رقابت مشخص گردید

با تائید وزارت صمت، قیمت 4 خودروی مونتاژی از سمت شورای رقابت مشخص گردید.

۲۲ آبان ۱۴۰۲

محبوب ترین کشنده های دنیا

از محبوب ترین تولیدکننده هایی که همواره در حال بررسی نیاز باز و تولیدات جدید هستند می توان به ولوو، دایملر، اینترنشنال، فریت‌لاینر، ماک و پتربیلت اشاره کرد.

۱۷ آبان ۱۴۰۲

چطور مشخص می شود که چه مدل خودرویی به ایثارگران اختصاص داده می شود؟

ایران خودرو و سایپا قرار است تا پایان بهمن امسال ده هزار خودرو به ایثارگران واگذار کنند.

پورسعید خلیلی