گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

محبوب ترین کشنده های دنیا

۲۲ آبان ۱۴۰۲ 79 اخبار خودرو   

محبوب ترین کشنده های دنیا

از محبوب ترین تولیدکننده هایی که همواره در حال بررسی نیاز باز و تولیدات جدید هستند می توان به ولوو، دایملر، اینترنشنال، فریت‌لاینر، ماک و پتربیلت اشاره کرد.

باتوجه به اینکه بازار کامیون ها و کشنده ها برای عده ی زیادی همواره جذاب بوده است، تولیدکنندگان در این بازار با بررسی نیاز اساسی بازار، همواره به دنبال تولید کشنده ها و کامیون هایی بوده اند که نیاز بازار را برطرف کند.اما تمام این برنامه‌ها مورد اقبال متقاضیان کامیون‌ها و کشنده‌ها قرار نمی‌گیرد و تنها برخی از این خودروها می‌توانند جایگاه درخوری در بازارهای جهانی به‌دست بیاورند و در فهرست برترین‌ها قرار گیرند.

در این راستا می توان تولیدکنندگانی مانند ولوو، دایملر، اینترنشنال، فریت لاینر، ماک . پتربیلت را از جمله تولیدکنندگانی دانست که محبوبیت و برتری زیادی بین افراد پیدا کرده اند و توانسته اند تا حد زیادی نیاز بازار خودروهای سنگین را برطرف کنند.

در ادامه این مقاله از مجموعه پورسعید خلیلی به بررسی سه کشنده محبوب دنیا می پردازیم:

لون استار


لون استار یکی از بهترین خودروهای سنگین گروه اینترنشنال می باشد. اینترنشنال را می توان از بزگترین گروه های خودروسازی در آمریکا شناخت.

سری لون استار اینترنشنال از موتورهای پرقدرت MAXXFORCE ۱۳ و Cummins ISX ۱۵ استفاده می کند.

باتوجه به اینکه مدل های مختلف موتور برای این کشنده کامیون استفاده می شود، بنابراین بسته به نوع مدل موتور از گیربکس های مختلفی از 10،13،15 و 18 حالته استفاده می شود.

لون استار، کشنده اینترنشنال

 

کنورث W۹۹۰


موتور ۱۲.۹لیتری مدل Paccar MX در کشنده کنورث از جمله مزایای این خودرو محسوب می شود که باعث جلب توجه افراد به آن می گردد.

از جمله آپشن هایی که کنورث به مشتریان خود ارائه می دهد، این است که آن ها می توانند این کشنده را با موتور Cummins ISX۱۵  نیز سفارش دهند.

این موتور با توان بالا، قابلیت سفر در مسیرهای دشوار را دارد. همچنین صدای کمتری نسبت‌به سایر موتورها تولید می‌کند.

کشنده کنوث

 

FH16:


این کشنده که به قدرتمندترین کشنده ها از لحاظ قدرت و استحکام معروف است از شرکت ولوو می باشد که برای جابه‌جایی بار برای مسافت‌های بسیار طولانی گزینه مناسبی است.

طبق تحقیقات انجام‌ شده، حداکثر توان کشش این کشنده قدرتمند در حالت بوژی‌کش می‌تواند تا برخی موارد حتی به ۳۲۵ تن نیز برسد. اما اگر قرار باشد این خودرو و در حالت تراکتوری بار حمل کند، می‌تواند ۱۰۰ تن بار را جابه‌جا کند.

کشنده FH16

اخبار مرتبط :

۲۰ آبان ۱۴۰۲

خودروهای باری قدیمی تا 2سال آینده تولید نخواهند شد!

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از توقف تولید خودروهای باری قدیمی تا 2 سال آینده خبر داد

۱۲ آبان ۱۴۰۲

خودروهای تحویلی در طرح جوانی جمعیت

وزارت صمت از تحویل 270 هزار خودرو به مادران برای طرح جوانی جمعیت خبر می دهد.

۰۹ آبان ۱۴۰۲

فروش فوری خودروی لاماری ایما برای آبان ماه 1402 آغاز شد.

خودرو لاماری ایما از 16 آبان ماه در 5 رنگ به فروش می رسد.

۰۸ آبان ۱۴۰۲

14 محصول از گروه خودروسازی سایپا اعلام قیمت شد.

گروه پورسعید خلیلی به عنوان نماینده سایپا از قیمت 14 خودرو این گروه خبر می دهد.

پورسعید خلیلی