گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

تحویل فوری خودروها در سامانه یکپارچه

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ 89 اخبار خودرو   

تحویل فوری خودروها در سامانه یکپارچه

برخی از گروه های خودروسازی مثل سایپا،مدیران خودرو و کرمان اقدام به تحویل فوری برخی از محصولات خود کرده اند.

 طبق گزارشاتی که از سامانه یکپارچه خودرو بیان شده است افرادی که موعد دریافت خودروی آنها سال 1403 می باشد، می توانند از فردا با مراجعه به سامانه یکپارچه خودرو درخواست ثبت نام خود را ویراش کنند.

این افراد می توانند در هنگام ویرایش، سه موعد برای دریافت خودرو خود  در سال 1402 انتخاب کنند. پس از ویرایش افراد سامانه یکپارچه خودرو بسته می شود تا موعد تحویل خودروها بررسی و مشخص شود.

در برخی محصولات مثل محصولات گروه سایپا، مدیران و کرمان تحویل فوری به تمام متقاضیان انجام می‌شود و ظرفیت بالایی برای عرضه در دوره‌های آینده وجود دارد و درباره محصولات شرکت ایران‌خودرو نیز نزدیک به 780 هزار نفر متقاضی این محصولات بودند که با توجه به برنامه 900 هزارتایی امسال شرکت ایران‌خودرو و تعهدات آن شرکت امکان پوشش به همه متقاضیان خودرو وجود دارد، اما استقبال عمده متقاضیان در سه گروه محصول باعث شد که موعد تحویل برخی از متقاضیان به سال 1403انتقال یابد. این درحالی است که ظرفیت برخی از محصولات مثل تارا و رانا در سال 1402خالی مانده و در خصوص برخی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار 1402 برای برخی از محصولات تکمیل نشده است.

اخبار مرتبط :

۲۵ خرداد ۱۴۰۱

چه علائمی نشان دهنده نشت بنزین از باک خودرو می باشد؟

نشت بنزین از باک خودرو می تواندمنجر به خسارات جبران ناپذیری مثل آتش سوزی خودرو شود. بنابراین نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

۲۲ خرداد ۱۴۰۱

پراید 206 میلیون تومانی!

بازار ناخوش احوال خودرو!

پورسعید خلیلی