گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

جدیدترین و ارزان قیمت ترین خودرو داخلی جهت جایگزینی با پراید

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ 106 اخبار سایپا   

جدیدترین و ارزان قیمت ترین خودرو داخلی جهت جایگزینی با پراید

از جمله ارزان ترین خودروهای داخلی که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو معرفی شد، خودرو K112 بود.

با توجه به اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان داخلی ایران خودرو و سایپا درخواست خودرویی اقتصادی و داخلی داشت، این خودروسازان در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، از جدیدترین خودروی داخلی خود رونمایی کردند که این خودرو به علت قیمت مناسبی که دارد می تواند جایگزین مناسبی برای پراید باشد.

در ادامه این مقاله از مجموعه پورسعیدخلیلی به بررسی مشخصات این خودرو می پردازیم.

K112

 

مشخصات فنی خودرو K112

این خودرو که جایگزین پراید معرفی شد است، در دو نوع با گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه خواهد شد.

موتور این خودرو 1 لیتر و دارای 3 سیلندر می باشد که قدرت آن برابر با 75 اسب بخار و گشتاور 100 نیوتن متر می باشد.  گروه ایران خودرو به عنوان سازنده ی این خودرو اعلام کرده است کع خودرو K112 به ازای هر 100 لیتر مصرف سوخت کمتر از 5 لیتر را به همراه خواهد داشت.

K112

 

مشخصات ظاهری و طراحی خودرو K112

این خودرو برپایه ی خودرو رنو کویید طراحی شده است که مکی توان آن را یک هاچ بک ارزان قیمت و مناسب دانست. این خودرو 3800 میلی متر طول و 1590 میلی متر عرض و 1490 میلی متر ارتفاع دارد.

وزن این خودروی مشترک از سایپا و ایران خودرو به 800 کیلوگرم می رسد.

دربخش کابین این خودرو تریم مشکی و قرمز توجه را جلب می کند. همچنین وجود نمایشگر بزرگ و بالابر برقی نیز از آپشن های مثبت این خودرو محسوب می شود.

K112

 

باتوجه به اینکه فرآیند توسعه ی این خودرو مشترک سایپا و ایران خودرو همچنان ادامه دارد، برای عرضه به بازار نیاز به طی کردن مراحل لازمه دارد.

 

 

اخبار مرتبط :

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

اگر خودروی شما دنده اتومات است بهتر است بدانید!

اختراع گیربکس اتوماتیک از بزرگترین دستاوردها در صنعت خودرو می باشد.برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به گیربکس های اتوماتیک بهتر است این مقاله از گروه پورسعید خلیلی را مطالعه نمایید.

۰۴ اسفند ۱۴۰۰

پیشرانه های درون ساز را با سوخت مصنوعی نجات دهید

به دلیل گرمایش زمین بسیاری از خودروسازان و حکومت ها به سمت برقی شدن خودروها روی آورده اندو در این مقاله به بررسی سوخت های مصنوعی می پردازیم.

پورسعید خلیلی