گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

خودروهای بدون قیمت سایپا!

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ 72 اخبار سایپا    سایپا   

خودروهای بدون قیمت سایپا!

خریداران خودروهای سایپا دچار سردرگمی زیادی گردیده اند، زیرا خودروهایی که قصد خرید آن ها را دارند بدون قیمت عرضه می شوند!

طرح فروش خودرو که برای دومین بار در سامانه یکپارچه خودرو از 3 تا 10 خردادماه انجام شد، در تاریخ 24 خردادماه قرعه کشی شد.

این در حالی است که مشتریان 4 محصول گروه خودروسایپا هنوز از قیمت خودروها اطلاعی ندارند. این 4 محصول سایپا عبارتند از کوییک GX، ساینا GX شاهی اتوماتیک و اطلس.

باتوجه به نوسانات بالایی که در بازار کشور وجود دارد، این موضوع که مشتریان از قیمت خودروها اطلاع ندارند، شرایط سختی را برای آنها به وجود آورده است زیرا مشتریان هیچگونه امکان پیش بینی کوتاه مدت، بلند مدت و ... از نوسانات بازار خودرو ندارند و اقدام به خرید خودرویی می کنند که از قیمت آن اطلاع ندارند پس در واقع ریسک بالایی برای خرید خودرو انجام کی دهند این در حالی است که حتی ممکن است زمانی که قیمت خودروها مشخص شد مشتریان متوجه شوند که امکان خرید خودروها را ندارند.

وضعیت مشتریان این 4 خودرو گروه سایپا کاملا در بلاتکلیفی و سردرگمی است چرا که مدت های زیادی است بخش های متولی نظیر سازمان حمایت و شورای رقابت منتظر هستند تا قیمت نهایی این خودرو مشخص شود اما هنوز به نتیجه ای نرسیده اند.

اخبار مرتبط :

۱۷ اسفند ۱۴۰۱

درباره نسل جدید کیا خودرو بیشتر بدانیم ...

توسعه نسل جدید کیا ریو

۰۹ اسفند ۱۴۰۱

شاهین، پراید و ساینا دوباره دچار افزایش قیمت شدند!

خودروهای پراید شاهین و ساینا گران تر شدند!

۳۰ بهمن ۱۴۰۱

روند نوسانات قیمت خودرو تا پایان سال به چه صورت است؟

باتوجه به نوسانات شدید قیمت خودرو در چند هفته اخیر، آیا این نوسانات در پایان سال هم همچنان ادامه خواهد داشت؟

پورسعید خلیلی