گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

درباره نسل جدید کیا خودرو بیشتر بدانیم ...

۱۷ اسفند ۱۴۰۱ 90 اخبار خودرو   

درباره نسل جدید کیا خودرو بیشتر بدانیم ...

توسعه نسل جدید کیا ریو

از جمله سدان های جمع و جور بازار می توان به کیا ریو  اشاره کرد که همچنان در حال تولید می باشد.

کیاریو که در بازار خودروهای ایران حضور گسترده ای دارد، در حال توسعه نسل جدید خودروهای خود می باشد.

خودروهای کیا ریو در نسل جدید خود از شباهت های زیادی با کیا سراتو برخوردار هستند. البته در چراغ های جلو دچار تغییراتی شده اند و به LED تغییر کرده اند همچنین ورودی‌های هوای تقلبی نیز در دو طرف سپر مشاهده می‌شوند که هدف از نصب آن‌ها، اسپرت جلوه دادن خودرو است. اما به طور کلی الگوی طراحی کیاریو و کیاسراتو مشابه هم  می باشد.

تغییرات در نمای عقب نسل جدید کیا ریو بیشتر خواهند بود. این خودرو اکنون یک فست بک کوچک محسوب می‌شود. چراغ‌های عقب نیز در این بخش به یکدیگر متصل شده‌اند. این امکان وجود دارد تا کیا از خروجی‌های اگزوز دوگانه برای قسمت عقب کیا ریو استفاده کند که احتمالا تقلبی خواهند بود، چرا که یک خودرو اقتصادی به پیشرانه اسپرت با دو خروجی اگزوز مجزا نیازی نخواهد داشت.

کیا ریو طی سالیان گذشته روندی پر افت و خیز داشته است. برای مثال طی سال 2020 تعداد 31362 دستگاه کیا ریو در ایالات متحده به فروش رسید. این رقم در سال 2021 کاهشی شد و به حدود 27 هزار دستگاه رسید. با این حال طی سال 2022 ورق برگشت و کیا ریو با فروش 29 هزار دستگاه، به دومین مدل پرفروش این برند در ایالات متحده تبدیل شد. انتظار می‌رود به دلیل تشدید مقررات آلودگی در اروپا، عرضه کیا ریو به این منطقه متوقف شود. اما در سایر نقاط جهان مشتریان همچنان می‌توانند از کیا ریو بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط :

۰۲ مرداد ۱۴۰۱

فروش فیدلیتی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

فروش فوق العاده کراس اوور فیدلیتی بهمن موتور در سامانه یکپارچه خودرو

۱۹ تیر ۱۴۰۱

آیا تولید سمند و تیبا همچنان ادامه خواهد داشت؟

با توجه به خبری که چندی پیش از غیراستاندارد بودن خودروهای سمند و تیبا و توقف تولید آنها بیان شد، آیا این توقف ادامه خواهد داشت؟

پورسعید خلیلی