گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

آیا تولید سمند و تیبا همچنان ادامه خواهد داشت؟

۱۹ تیر ۱۴۰۱ 112 اخبار سایپا   

آیا تولید سمند و تیبا همچنان ادامه خواهد داشت؟

با توجه به خبری که چندی پیش از غیراستاندارد بودن خودروهای سمند و تیبا و توقف تولید آنها بیان شد، آیا این توقف ادامه خواهد داشت؟

چندی پیش سخنگوی وزارت صمت بیان کرد که شرکت های ایران خودرو و سایپا تنها زمانی می توانند به تولید سمند و تیبا ادامه دهند که رضایت سازمان ملی استاندارد را جلب کنند.

وی بیان کرد تولید دوباره ی خودروهای سمند و تیبا نیاز به برطرف کردن ایراداتی دارد که سازمان ملی استاندارد بیان کرده است.

سازمان ملی استاندارد به دلیل عدم رعایت برخی از نکات ایمنی از ادامه تولید این خودروها جلوگیری کرده است. با توجه به اینکه شرکت های ایران خودرو و سایپا به یک سری از تعهدات قبلی خود عمل کرده اند، در حال حاضر در حال مذاکره برای تکمیل تعهدات باقیمانده می باشند.

قالیباف بیان کرد تولید مجدد خودروهای سمند و تیبا مستلزم رفع معایب موردنظر سازمان ملی استاندارد است و در صورتی که معایب آنها رفع شود مجدد می توانند تولید خود را شروع کنند.

وی در ادامه گفت به دلیل قدیمی بودن پلتفرم های سمند و تیبا وزارت صمت ترجیح می دهد این خودروها با مدل های جدیدتر جایگزین شوند که باتوجه به نیاز بازار باید این اتفاق در زمان کوتاهی بیفتد.

از جمله معایبی که طبق نظر سازمان ملی استاندارد باید جهت ادامه تولید برطرف شوند، عبارتند از: سیستم پیشرانه، گیربکس، بدنه، رنگ خودرو، سیستم فرمان و چراغ ها

شرکت ایران خودرو در خصوص موضوع توقف تولید خودرو سمند اعلام کرد که در حال انجام مذاکرات و رایزنی با سازمان ملی استاندارد در خصوص تکمیل معوقات خودرو سمند به مشتریان است و پس از تکمیل این سفارش‌ها خودرو سمند از خط تولید خارج شده و دیگر تولید نخواهد شد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد بر اساس نیاز بازار به عرضه خودرو و عدم تناسب عرضه و تقاضا، تولیدنشدن خودروهای اقتصادی هم چون سمند و تیپا و همچنین نبود جایگزین مناسب در این رنج قیمتی فشار مضاعفی را ایجاد کرده و به افزایش قیمت‌ها دامن خواهد زد. با توجه صحبت‌های سخنگوی سازمان صمت، راهکار فعلی این وزارت برای جلوگیری از کمبود عرضه و کاهش التهاب بازار خودرو، تصحیح ایرادات و مشکلات پرتکرار این دو خودرو عرضه دوباره سمند و تیبا است.

اخبار مرتبط :

۲۲ خرداد ۱۴۰۱

پراید 206 میلیون تومانی!

بازار ناخوش احوال خودرو!

۱۸ خرداد ۱۴۰۱

کیفیت در خدمات پس از فروش سایپا

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا اعلام کرد سایپا کیفیت در خدمات پس از فروش را سرلوحه کار خود قرار داده است.

۱۶ خرداد ۱۴۰۱

آیا در سامانه خودرو، به افراد ذخیره خودرو تعلق می گیرد؟

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: عدم تفکیک نفر اصلی یا ذخیره در سامانه یکپارچه خودرو و اطلاع رسانی نادرست باعث ایجاد ابهاماتی در روند اعلام برندگان قرعه کشی شده است.

۱۵ خرداد ۱۴۰۱

در قرعه کشی سایپا، برندگان خودرو تا چه زمانی مهلت واریز دارند؟

مهلت واریز برندگان قرعه کشی سایپا

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

همه چیز درباره طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

متقاضیان جهت شرکت در ظرح فروش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می توانند تا پایان روز 17 اسفندماه 1400 ثبت نام نمایند.

پورسعید خلیلی