گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

دانگ فنگ منگشی خودروی چینی 1000 اسب بخاری

۰۵ مهر ۱۴۰۱ 165 اخبار خودرو   

دانگ فنگ منگشی خودروی چینی 1000 اسب بخاری

شرکت دانگ فنگ از جدیدترین خودرو خود به نام دانگ فنگ منگشی رونمایی کرد.

خودروی دانگ فنگ منگشی که به عنوان هیولای 1000 اسب بخاری نیز شناخته می شود یک خودروی چینی است که توسط شرکت دانگ فنگ عرضه شده است.

در ادامه این مقاله از مجموعه پورسعیدخلیلی به بررسی مشخصات فنی این خودرو می پردازیم.

مگنشی

آشنایی با مشخصات خودروی 1000 اسب بخاری دانگ فنگ

پس از معرفی برند خودروسازی دانگ فنگ، این گروه خودروسازی از دو کانسپت جذاب آفرودی خود یعنی منگشی M Terrain و M Terrain S رونمایی کرد.

این دو خودرو مجهز به پیشرانه های قدرتمندی می باشند که قادر به تولید 1000 اسب بخار می باشند.

شرکت دانگ فنگ اعلام کرده است که این خودروی چینی تا اواسط سال آینده به بازار چین راه پیدا خواهد کرد.

از نکات دیگر در مورد این خودرو این است که دانگ فنگ منگشی از جمله محصولات نظامی و آفرودی این شرکت محسوب می شود که نام دیگر آن جنگجو می باشد.

سوخت خودروی مذکور دیزلی و قیمت آن 97 هزار دلار بود. در آن زمان بحث سر این بود که چقدر طراحی ظاهری واریر M50 شبیه به هامر آمریکایی است، اما هر چه بود، واریر خودروی خوبی محسوب می‌شد. پس از تولید این خودرو دانگ فنگ تصمیم گرفت مدل الکتریکی آن را رونمایی کند، ولی به این نتیجه رسید که برندی مجزا تحت عنوان دانگ فنگ منگشی تأسیس نماید.

بر اساس اعلام مدیران این شرکت از این به بعد قرار است خودروهای برند منگشی همگی برقی و قدرتمند باشند. همچنین شرکت چینی مادر اعلام کرده سری M شاسی بلندهای برقی خود را به زودی زیر سایه Mengshi عرضه خواهد کرد.

شرکت دانگ فنگ احتمالا این خودرو را با فناوری های بالا و روی پلتفرم جدیدی می سازد که طبق اطلاعاتی که از این خودرو منتشر شده است، پلتفرمی پیچیده و مدرن دارد و تحت عنوان محصولات آفرودی و جنگنده تولید شده است.

ظاهرا دانگ فنگ برنامه دارد خودروهای برند منگشی را روی پلتفرم جدید و با فناوری بالای خود بسازد. گفته می‌شود طراحی کلی این پلتفرم بسیار پیچیده و مدرن است و شرکت‌های چینی آن را مختص محصولات آفرودی و جنگنده تولید کرده‌اند.

مگنشی

با توجه به این که این خودرو برقی است و چینی ها  به دنبال تولید نسخه تقلیدی محصولاتی هستند که در بهترین کمپانی‌های جهان در حال تولید شدن هستند. بنابراین دانگ فنگ قصدش از ورود به بازار آفرودرهای برقی، عقب نماندن از قافله برقی‌سازی چنین خودروهایی است.

در خصوص پلتفرم مورا نیز بگوییم که یک پلتفرم کاملا ماژولار و انعطاف‌پذیر است و در آن بسته باتری‌ها کف خودرو قرار می‌گیرند. همچنین در این حالت پیشرانه‌ها روی محورها سوار خواهند شد. با این حساب در این پلتفرم با صفحه‌ای مواجه هستیم که اتاق یا کابین روی آن سوار می‌شود و همین باعث شده بتوان روی مورا، اتاق خودروهای کلاس شاسی بلند، پیکاپ و ون را سوار کرد.

همچنین بد نیست بدانید که پلتفرم مورا مخصوص محصولات برقی یا الکتریکی نیست و می‌توان روی آن خودروهای هیبریدی EREV را قرار داد. یکی از مزایای مهمی که مورا دارد، حذف کلیه اتصالات مکانیکی است و اغلب تجهیزات مکانیکی برقی‌سازی شده‌اند تا همه چیز تا جای ممکن مدرن و به‌روز به نظر برسد.

 

اخبار مرتبط :

۰۸ شهریور ۱۴۰۱

خودروهایی که تا سقف 20 هزار دلار می توان وارد ایران کرد

باتوجه به قانون جدید، تنها خودروهای تا سقف 20 هزار دلار امکان وارد شدن به ایران را دارند. خودروهایی مثل ...

۰۶ شهریور ۱۴۰۱

آیین نامه واردات خودرو منتشر شد

پس از چندین ماه انتظار، در نهایت آیین نامه وارداتی خودرو منتشر شد.

۰۳ شهریور ۱۴۰۱

خودروهای چینی با ریزش قیمت مواجه شدند!

طبق بررسی هایی که در بازار خودرو انجام شد، خودروهای چینی مثل برلیانس، جک، چری و ... با ریزش قیمت مواجه شدند.

۲۹ خرداد ۱۴۰۱

افزایش قیمت خودروهای مدیران خودرو

طبق اطلاعیه که گروه مدیران خودرو در تاریخ 29 خرداد 1401 منتشر کرده است، تعدادی از خودروهای این شرکت افزایش قیمت دارند.

۱۳ فروردین ۱۴۰۱

لوکس ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

تیگو 8 پرو، لوکس ترین و گران ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

۰۳ دی ۱۴۰۰

درسال آینده چری اومودا 5توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

احتمالاً در اواخر سال آتی، شاهد عرضه محصول جدید چری با برند فونیکس و نام اومودا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

پورسعید خلیلی