گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

سامانه یکپارچه خودرو برای ویرایش خودروها باز می شود.

۰۴ مرداد ۱۴۰۲ 67 اخبار خودرو   

سامانه یکپارچه خودرو برای ویرایش خودروها باز می شود.

ثبت نامی های مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه امکان ویرایش خودرو ها در شهریورماه را دارند.

طبق صحبت هایی مدیر سامانه یکپارچه خودرو داشته است بیان شد، آن دسته از متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه یکپارچه، ثبت‌نام کرده اند و با گزینه «عدم تخصیص» مواجه شدند، شهریور تعیین تکلیف می‌شوند.

طبق آماری که از دو مرحله ی ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو به دست رسیده است تعداد ثبت نام کنندگان مرحله اول بیش از 936 هزار نفر بوده است 780 هزار نفر از این تعداد درهواست محصولات ایران خودرو، 32 هزار نفر متقاضی محصولات سایپا و  124 هزار نفر متقاضی دیگر خودروسازان بود.

همچنین تعداد متقاضیان ثبت نامی مرحله دوم نیز بیش از 2 میلیون نفر بوده است. برخی از این افراد متقاضی خودروهای خودروسازان خصوصی بودند که به دلیل عدم ظرفیت خودروساز هنوز خودرویی به این افراد تخصیص داده نشده است.

طبق صحبت های مدیر سامانه یکپارچه خودرو به 3 درصد از این 2میلیون نفر خودرویی تخصیص داده نشده است.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو بیان کرد که در شهریورماه  امسال سامانه یکپارچه خودرو باز می‌شود و این متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودرو‌هایی که عرضه می‌شود، خودروی مورد نظر خود را انتخاب و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

پس از آنکه وضعیت خودرو این افراد مشخص شد، چنانچه متقاضیان دیگر نیاز به ویرایش خودرو خود داشته باشند این امکان فراهم خواهد شد.

مدیرسامانه یکپارچه خودرو گفت: پس از پایان تخصیص خودرو و ویرایش آن در شهریور، زمان بندی برای اجرای مرحله سوم فروش خودرو اعلام می‌شود. اکنون طبق زمان بندی خودروسازان، هر خودروی ثبت نامی به ترتیب به متقاضیان تحویل داده می‌شود و تعهد معوقی ندارند. 

اخبار مرتبط :

۰۹ آذر ۱۴۰۱

مزایده جدید خودروهای گمرکی برگزار خواهد شد.

برای 38 خودرو باقی مانده در گمرک مزایده جدیدی برگزار خواهد شد.

۰۷ آذر ۱۴۰۱

پیش فروش نقدی/اعتباری وانت نیسان بدون قرعه کشی

گروه خودروسازی سایپا از طرح جدید پیش فروش نقدی/ اعتباری وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز آپشنال خود خبر داد

۰۵ آذر ۱۴۰۱

چگونه اعتراض خود را برای مالیات خودروهای لوکس بیان کنیم؟

سازمان امور مالیاتی کشور روند اعتراض برای خودروهای لوکس را در بیانیه جدیدی منتشر کرد.

پورسعید خلیلی