گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

مزایده جدید خودروهای گمرکی برگزار خواهد شد.

۰۹ آذر ۱۴۰۱ 128 اخبار خودرو   

مزایده جدید خودروهای گمرکی برگزار خواهد شد.

برای 38 خودرو باقی مانده در گمرک مزایده جدیدی برگزار خواهد شد.

سعید غلامی باغی به عنوان معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد این مزایده، هشتمین مزایده الکترونیک سازمان اموال تملیکی در سال‌جاری است که 30 استان کشور در این مزایده مشارکت دارند و کالاهای ارائه شده در بیش از 1400 دسته‌بندی کالایی شامل سوخت، لوازم و ابزارآلات صنعتی، ماشین‌آلات راه‌سازی، لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال از قبیل رایانه و تلفن همراه به ارزش افزون بر 900 میلیارد تومان عرضه خواهد شد.

غلامی در ادامه افزود: از دو مزایده فوق العاده قبلی 38 دستگاه باقی مانده که این مزایده از دو استان بوشهر و خوزستان عرضه و در معرض دید و خرید قرار خواهد گرفت. 

متقاضیان می توانند جهت مشاهده ی این کالاها از روز نهم تا شانزدهم آذرماه به سایت TAMLIKI.IR مراجعه و محصولات را مشاهده کنند. 

جلسه  رمزگشایی مزایده الکترونیک شماره 263 در روز 21 آذرماه سال جاری با حضور اعضای شورای فروش سازمان اموال تملیکی برگزار و برندگان در سایت سازمان اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط :

۱۶ تیر ۱۴۰۱

افزایش عملکرد شاسی بلندها در تست های ایمنی

اغلب تصادفات جانبی در سرعت های بالا سبب بروز خسارت های جبران ناپذیر می شود. باتوجه به این موضوع تست جدید برای سنجش میزان ایمنی خودرو می تواند از شدت آسیب ها و بروز خطرات جبران ناپذیر جلوگیری کند.

۱۳ تیر ۱۴۰۱

شرایط برای واردات خودرو چگونه است؟

شرایط وزارت صمت برای واردات خودرو چگونه است؟ آیا می توان منتظر واردات خودرو ماند؟

۱۰ تیر ۱۴۰۱

بیمه بدنه خودرو خود را چگونه به خودروی دیگری انتقال دهیم؟

برخلاف بیمه شخص ثالث، اجباری برای بیمه بدنه خودرو وجود ندارد اما این بیمه می تواند به کاهش ریسک شما و پرداخت خسارت های احتمالی در هنگام تصادفات کمک کند.

پورسعید خلیلی