گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

سامانه یکپارچه خودرو تا فردا چه افرادی را می پذیرد؟

۰۹ بهمن ۱۴۰۲ 95 اخبار خودرو   

سامانه یکپارچه خودرو تا فردا چه افرادی را می پذیرد؟

باتوجه به اینکه خودروهای وارداتی از یک هفته ی پیش تاکنون در حال عرضه به جانبازان می باشند، جانبازان 70 درصد تنها فردا می توانند از طریق سامانه یکپارچه خودرو برای خرید این خودروها اقدام نمایند.

جانبازان جهت دریافت فرم تقاضای خودروهای وارداتی از چهارم بهمن ماه توانسته اند از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو اقدام نمایند. براساس اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودرو جانبازان 70 درصد ویژه که متقاضی خرید خودروهای وارداتی می باشند می توانند خودروهای عرضه شده تا سقف قیمتی 35 هزار یورویی را انتخاب کنند.

جانبازان 70 درصد غیرویژه نیز می توانند با انتخاب سقف قیمت خودروی انتخابی خود روی 30 هزار یورو و جانبازان 50 درصد تا 69 درصد به عنوان دسته سوم نیز می توانند خودروهایی با سقف قیمتی 25 هزار یورویی را برای خرید انتخاب کنند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو بیان کرد که پس از عرضه خودرو به جانبازان 70 درصد، جانبازان با درصد50 تا 69 می توانند از طریق سامانه، خودروی موردنظر خود را انتخاب نمایند.

اما جانبازان باید این مورد را در نظر داشته باشند که چنانچه خودروی انتخابی آنها از لحاظ تقاضا به حد مناسبی نرسد، شرکت های واردکننده قادر به تولید این خودرو نمی باشند و متقاضیان باید نسبت به ویرایش خودروی انتخابی خود اقدام نمایند.


سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از 10 بهمن 1402 تا 13 بهمن 1402 برای جانبازان 50 درصد تا 69 درصد در دسترس خواهد بود. سقف قیمتی خودروهایی که در دسترس این جانبازان قرار می گیرد نیز 25 هزار یورو در نظر گرفته شده است.

 

اخبار مرتبط :

۰۷ بهمن ۱۴۰۲

فروش فوق العاده و اقساطی 4 خودرو

مدیران خودرو اقدام به فروش فوق العاده و اقساطی 4 خودرو خود کرد.

۰۴ بهمن ۱۴۰۲

در هنگام معاوضه خودرو چه مواردی را باید در نظر داشته باشیم؟

زمانی که به جای پرداخت پول در ازای تحویل خودرو، خودرو خود را معاوضه می کنیم باید نکاتی را در نظر بگیریم تا متضرر نشویم.

۰۲ بهمن ۱۴۰۲

وضعیت خودرو در سال 1403 به چه صورت می باشد؟

پیش بینی وضعیت قیمت خودرو در سال 1403 چیست؟

۲۹ دی ۱۴۰۲

جایگزینی محصولات گروه خودروسازی سایپا در سامانه یکپارچه خودرو

خودروهای کوئیک GX-L و کوئیک GXR-L با تحویل سه ماهه آغاز شد

پورسعید خلیلی