گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

ساینا S با ساینا EX چه تفاوتی دارد؟

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ 168 اخبار سایپا   

ساینا S با ساینا EX چه تفاوتی دارد؟

پس از فروش بسیار خودرو ساینا، شرکت سایپا اقدام به فیس لیفت کردن و به روزرسانی این خودرو کرد و خودرو ساینا S را به بازار عرضه کرد.

ساینا مدل EX نسخه ای از سری اولیه این خودرو می باشد ولی ساینا S نسخه پایه ساینا فیس لیفت شده می باشد.

تفاوت های ظاهری ساینا S و ساینا EX

ساینا S در نمای روبه رو دچار تغییرات بسیاری شده است. اضافه شدن چراغ های روز به ساینا S از جمله ویژگی های جدید این خودرو می باشد. همچنین این خودرو با ساینا EX از نظر طراحی چراغ های جلو یکسان هستند با این تفاوت که چراغ ها در ساینا S به رنگ مشکی در آمده اند.

از دیگر تفاوت های این دو خودرو می توان به نوار کرومی در اطراف جلوپنجره ساینا S اشاره کرد که باعث شده این خودرو جذاب تر و اسپرت تر شود.

 

ساینا-S

 

ساینا S و ساینا EX در نمای جانبی تفاوت چندانی ندارند و هر دو خودرو شبیه هم هستند.

 

ساینا اس

 

در نمای پشت، ساینا S دارای ظاهری زیباتر و بروزتر می باشد  از جمله تغییرات آن می توان به شب نماهای نازک و تغییر محل نصب پلاک عقب در این خودرو اشاره کرد.

 ساینا S و EX در نمای داخلی دارای تفاوت زیادی نمی باشند. در  ساینا S غربیلک فرمان جدید شده و طرح فرمان نیز به صورت D کات درآمده است. البته طرح غربیلک فرمان ساینا S قبل تر نیز به همراه دکمه های کنترل سیستم صوتی، تماس و کروز کنترل در ساینای آپشنال و اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفته بود. از دیگر تغییرات ساینا S نسبت به نسخه EX تغییر دکمه های پنل سمت چپ داشبورد و شکل جدید ریموت و سوییچ است.

 

تفاوت مشخصات فنی ساینا S و ساینا EX

پیشرانه  در هر دو این خودروها از نوع M15 ساخت شرکت مگاموتور می باشد. این پیشرانه 1/5 لیتری 4 سیلندر 8 سوپاپ تنفس طبیعی توانایی تولید 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور را دارد. همچنین این دو خودرو مجهز به یک جعبه دنده 5 سرعته دستی هستند که نیروی تولید شده توسط پیشرانه را به چرخ های جلوی خودرو منتقل می کند. با اینکه کلیات مشخصات فنی در این دو خودرو یکسان است اما تفاوت هایی جزئی در ساختار فنی ساینا S با ساینا EX وجود دارد.

 در خودرو ساینا S به جای استفاده از دریچه های گاز مکانیکی از نمونه الکتریکی به صورت استاندارد استفاده می شود.

همچنین خودرو ساینا S نسبت به نسخه های قبلی لرزش کمتری دارد و به صورت پایه با استاندارد آلایندگی یورو 5 عرضه می شود. 

عایق بندی کابین و موتور نیز در ساینا S نیز ارتقا پیدا کرده که این امر سبب شده تا صدای کمتری به کابین ساینای فیس لیفت وارد شود. همچنین استحکام بخش های جلو و عقب ساینا S نیز تا حدودی بیشتر از نسخه EX شده است.

 

تفاوت امکانات ساینا S و ساینا EX

ساینا S نسبت به ساینا EX از امکاناتی مثل: سامانه نمایش وضعیت جعبه دنده و راهنمای تعویض دنده GSI، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، دکمه الکتریکی صندوق پران، کامپیوتر سفر، ترمز ABS، EBD، رینگ فولادی، کاسه‌ای عقب، ترمزهای دیسکی جلو، چراغ روشنایی روز، بلوتوث، سیستم صوتی MP3 و USB با چهار باند، تهویه الکتریکی دستی، استاندارد ایزوفیکس صندلی‌ها، دماسنج محیط، سنسور پارک عقب، شیشه‌ها و آینه‌های برقی و دو کیسه هوای SRS برخوردار می باشد.

 

اخبار مرتبط :

۲۹ خرداد ۱۴۰۱

افزایش قیمت خودروهای مدیران خودرو

طبق اطلاعیه که گروه مدیران خودرو در تاریخ 29 خرداد 1401 منتشر کرده است، تعدادی از خودروهای این شرکت افزایش قیمت دارند.

۱۳ فروردین ۱۴۰۱

لوکس ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

تیگو 8 پرو، لوکس ترین و گران ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

۰۳ دی ۱۴۰۰

درسال آینده چری اومودا 5توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

احتمالاً در اواخر سال آتی، شاهد عرضه محصول جدید چری با برند فونیکس و نام اومودا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

پورسعید خلیلی