گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

فروش فوری بهاره مدیران خودرو از دم قسط

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 159 مدیران خودرو   

فروش فوری بهاره مدیران خودرو از دم قسط

شرایط فروش فوق العاده خودرو تیگو 8 پرو با نرخ جدید اعلام شده است و هم اکنون در دسترس مشتریان قرار دارد

مدیران خودرو ضوابط فروش تیگو ۸ هیبریدی را از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در واقع روز چهارشنبه در تمامی نمایندگی‌ها برقرار کرده است این خودرو با قیمت قطعی و تحویل فوری به مشتریان عرضه می‌شود و آنها می‌توانند ماشین مورد نظر را با مشخصات زیر خریداری کنند: کشور سازنده چین می‌باشد، با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپه، حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی، توربو شارژ همچنین با حداکثر قدرت و ۳۲۶ اسب بخار ۸۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد. مزیتی که این ماشین در مقابل سایر ماشین‌ها دارد این است که مصرف سوخت اقتصادی و و همچنین آلایندگی اندک و فناوری بالای ساخت را دارا می‌باشد.

 

 

مطابق اطلاعات رسمی اعلام شده از تیگو ۸ پرو هیبریدی، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو بر اساس چرخه NEDC حدود یک لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. شتاب صفر تا صد این شاسی بلند هیبریدی نیز ۴.۹ ثانیه اعلام شده است همچنین برد خودرو در حالت تمام الکتریکی حدود ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. چری اعلام کرده است که تیگو ۸ پرو هیبریدی با ۱۱ حالت رانندگی مختلف ارائه خواهد شد. داخل تیگو ۸ پروهیبریدی همانند ظاهر خارجی فضای داخلی تیگو ۸ پرو نیز کاملاً مشابه با نسخه عادی طراحی شده است و تفاوت چندانی نمی‌توان یافت. تریم کابین تیگو ۸ پرو هیبریدی،از رنگ‌های مشکی و خاکستری استفاده می‌کند و بر خلاف بسیاری از خودروهای هیبریدی هیچ اثری از رنگ‌های آبی یا سبز در کابین یا نمای خارجی این خودرو مشاهده نمی‌شود. کابین تیگو ۸ پرو هیبریدی ظاهری کاملاً مدرن و آینده نگرانه دارد. و به سختی می‌توان دکمه‌های فیزیکی را در فضای داخلی این خودرو پیدا کرد. تیگو ۸ پرو یک نمایشگر عریض سرتاسری که وظیفه نمایش اطلاعات، همچنین سیستم سرگرمی و اطلاعات فنی خودرو را بر عهده دارد.

مدیران خودرو ضوابط فروش تیگو ۸ هیبریدی را از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در واقع روز چهارشنبه در تمامی نمایندگی‌ها برقرار کرده است این خودرو با قیمت قطعی و تحویل فوری به مشتریان عرضه می‌شود و آنها می‌توانند ماشین مورد نظر را با مشخصات زیر خریداری کنند کشور سازنده چین می‌باشد و با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپه و حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی و توربو شارژ همچنین با حداکثر قدرت و ۳۲۶ اسب بخار ۸۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد مزیتی که این ماشین در مقابل سایر ماشین‌ها دارد این است که مصرف سوخت اقتصادی و و همچنین آلایندگی اندک و فناوری بالای ساخت را دارا می‌باشد مطابق اطلاعات رسمی اعلام شده از تیگو ۸ پرو هیبریدی، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو بر اساس چرخه NEDC حدود یک لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. شتاب صفر تا صد این شاسی بلند هیبریدی نیز ۴.۹ ثانیه اعلام شده است همچنین برد خودرو در حالت تمام الکتریکی حدود ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. چری اعلام کرده است که تیگو ۸ پرو هیبریدی با ۱۱ حالت رانندگی مختلف ارائه خواهد شد. داخل تیگو ۸ پروهیبریدی همانند ظاهر خارجی فضای داخلی تیگو ۸ پرو نیز کاملاً مشابه با نسخه عادی طراحی شده است و تفاوت چندانی نمی‌توان یافت. تریم کابین تیگو ۸ پرو هیبریدی،از رنگ‌های مشکی و خاکستری استفاده می‌کند و بر خلاف بسیاری از خودروهای هیبریدی هیچ اثری از رنگ‌های آبی یا سبز در کابین یا نمای خارجی این خودرو مشاهده نمی‌شود. کابین تیگو ۸ پرو هیبریدی ظاهری کاملاً مدرن و آینده نگرانه دارد. و به سختی می‌توان دکمه‌های فیزیکی را در فضای داخلی این خودرو پیدا کرد. تیگو ۸ پرو یک نمایشگر عریض سرتاسری که وظیفه نمایش اطلاعات، همچنین سیستم سرگرمی و اطلاعات فنی خودرو را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط :

۲۲ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری کارت سوخت جا مانده در جایگاه به چه صورت است؟

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت در خصوص مفقود شدن کارت سوخت و نحوه پیگیری آن توضیحاتی ارائه داد.

۲۰ فروردین ۱۴۰۳

تعطیلی نمایشگاه های خودرو بدون مجوز در تهران

طبق گفته ی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، عبدل آباد، افسریه، آزادی و شادمان از جمله مناطقی هستند که شمار زیادی از نمایشگاه های بدون مجوز را در خود جای داده اند.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

شرایط فروش جدید سهند

شرایط ویژه فروش خودرو سهند به مناسبت عید فطر توسط گروه پارس خودرو اعلام شد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

قیمت ها دوباره افزایش یافتند!

طی 24 ساعت گذشته بازار خودرو با دور تند سرعت گرفت!

۱۴ فروردین ۱۴۰۳

لیست جدیدترین قیمت خودروهای گروه سایپا

نمایندگی گروه سایپا از قیمت محصولات خود در سال 1403 خبر داد.

پورسعید خلیلی