گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

فروش فوق العاده محصولات شرکت بهمن موتور - نقدی و اعتباری

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ 165 بهمن خودرو   

فروش فوق العاده محصولات شرکت بهمن موتور - نقدی و اعتباری

فروش فوق العاده محصولات شرکت بهمن موتور از فردا، یکشنبه مورخ 23 مرداد 1401 از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

از روز یکشنبه مورخ 23 مرداد 1401 از ساعت 10 صبح، شرایط ثبت نام نقدی جهت محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و به صورت اینترنتی آغاز می شود و تا ساعت 16 همان روز و یا تا زمان تکمیل ظرفیت آن ادامه خواهد داشت.

این ثبت نام به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانیکار به آدرس  Bahman.iranecar.com قابل انجام است.

 براساس اعلامی که از طریق شرکت بهمن موتور انجام شده است، خودروهای وانت کارا تک کابین تیپ 4، وانت کارا دوکابین تیپ 4، کاپرا 2، ون باری اینرودز از روز یکشنبه به صورت فروش فوق العاده، با قیمت قطعی و به صورت اینترنتی عرضه خواهند شد و زمان تحویل خودروها هفته دوم مهرماه 1401 خواهد بود. ضمناً این محصولات با سود سالیانه انصراف 13 درصد و جریمه تاخیر 2.5 درصد ماهانه و با مدل 1401 به فروش می‌رسد. 

کلیه محصولاتی که شرکت بهمن موتور اقدام به عرضه آن کرده است با نرخ سود سالانه 20 درصد ارائه خواهد شد.

در طرح فروش فوق العاده شرکت بهمن موتور فروش محصولات در اقساط 12 الی 18 ماهه امکان پذیر می باشد. این محصولات با مدل 1401 به فروش می رسد و در طرح فروش اعتباری محصولات در هفته دوم مهرماه 1401 به متقاضیان تحویل داده می شود.

 

فروش فوق العاده محصولات شرکت بهمن موتور - فروش نقدی

فروش فوق العاده محصولات بهمن موتور- نقدی

 

فروش فوق العاده محصولات بهمن موتور - اعتباری

شرایط و ضوابط 

  • ثبت نام از طریق آدرس اینترنتی Bahman.iranecar.com انجام می شود و سایر مراحل  ( تشکیل پرونده، تحویل خودرو و مدارک و ...) در عاملیت انتخاب شده صورت می پذیرد.
  •  ثبت نام متقاضیان صرفاً در صورت ثبت دقیق و صحیح اطالعات هویتی )کارت ملی / شناسنامه( و مشخصات حساب بانکی مطابق با مستندات ارائه شده توسط ایشان مورد تأیید می باشد.
  • واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر (صلح ) امکانپذیر نمی باشد.
  •  با توجه به احتمال محدودیت سقف برداشت برخی از کارتهای بانکی، الزم است تا پیش از اقدام به ثبت نام، از میزان سقف برداشت اینترنتی کارت بانکی اطمینان حاصل فرمایید. واریز وجه خودرو صرفاً در یک تراکنش امکان پذیر می باشد.➢ در این روش ثبت نام الزام تطابق آدرس و شهر شماره گذاری خریدار با استان های مجاز ثبت نام لحاظ گردیده است و در صورت عدم رعایت این موضوع و ثبت عمدی و یا سهوی آدرسی غیر از آدرس صحیح متقاضی، در هر مرحله از ثبت نام درخواست خرید خودرو کان لم ی کن تلقی شده و منجر به ابطال پرونده خواهد شد.

 

اخبار مرتبط :

۲۹ خرداد ۱۴۰۱

افزایش قیمت خودروهای مدیران خودرو

طبق اطلاعیه که گروه مدیران خودرو در تاریخ 29 خرداد 1401 منتشر کرده است، تعدادی از خودروهای این شرکت افزایش قیمت دارند.

۱۳ فروردین ۱۴۰۱

لوکس ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

تیگو 8 پرو، لوکس ترین و گران ترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو

۰۳ دی ۱۴۰۰

درسال آینده چری اومودا 5توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

احتمالاً در اواخر سال آتی، شاهد عرضه محصول جدید چری با برند فونیکس و نام اومودا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

پورسعید خلیلی