گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

همه چیز درباره خودرو ایرانی اکسیژن

۱۱ شهریور ۱۴۰۱ 114 اخبار خودرو   

همه چیز درباره خودرو ایرانی اکسیژن

با کوچکترین هاچ بک دو نفره الکتریکی جهان آشنا شوید.

خودرو ایرانی اکسیژن یک مینی هاچ بک برقی است که دارای موتوری الکتریکی با 20 اسب بخار می باشد و به عنوان کوچک ترین هاچ بک جهان شناخته می شود.

قیمت این هاچ بک 300 میلیون تومان معادل 10 هزار دلار می باشد که قرار است در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به مرحله تولید انبوه برسد.

 

مشخصات مینی هاچ بک اکسیژن

موتور الکتریکی این مینی هاچ بک توان 20 اسب بخار دارد و پکیج باتری های لیتیوم یون 17 کیلو واتی هم نیروگاه آن به حساب می آید.

حداکثر سرعت هاچ بک اکسیژن 85 کیلومتر در ساعت و مسافت 220 کیلومتر می باشد. باتری های این خودرو برای کارکرد 8 ساله با 30 هزار کیلومتر ضمانت شده اند.

از لحاظ اندازه، این مینی هاچ بک 2.6 و 1.5 متر به نظر می رسد و 780 کیلوگرم وزن آن می باشد.

پکیج باتری‌های خودرو الکتریکی اکسیژن می‌توانند به لطف شارژر DC با توان 15 کیلو وات، در مدت کمتر از 45 دقیقه به ظرفیت کامل خود برسند اما اگر قصد دارید تا سلامت باتری‌ها را در بهترین حالت خود نگه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از شارژر AC معمولی استفاده کنید که این دستگاه، کار شارژ کردن ماشین الکتریکی اکسیژن را در عرض 4 ساعت کامل خواهد کرد. مهم تر از همه به گفته شرکت سازنده، پر کردن باتری‌های این خودرو EV فقط 1000 تومان خرج دارد! همچنین باید اشاره کنیم که سیستم تهویه باتری‌ها و موتور الکتریکی در اکسیژن از نوع هوا خنک است.

مینی هاچ بک ایرانی اکسیژن

 

در داخل کابین این خودرو از سه نمایشگر مجزا استفاده شده است که ابعاد کلاستر و نمایشگر مولتی مدیا به ترتیب به 7.5 و 8 اینچ می رسد و نمایشگر دیجیتال ایستاده هم با ۹ اینچ، وظیفه بررسی عملکرد اکسیژن را بر عهده خواهد داشت.

سیستم تهویه هوای اتوماتیک، رادار نقطه کور و دوربین ۳۶۰ درجه به همراه قابلیت کنترل سیستم تهویه هوای مطبوع از طریق برنامه اختصاصی موبایل و تریم آبی و سفید، از مهم‌ترین ویژگی‌های خودرو برقی اکسیژن در نمایشگاه تحول صنعت خودرو هستند. به علاوه خریداران می‌توانند از طریق اپ اختصاصی موبایل، کار دیاگ سفری را هم انجام می‌دهد و همچنین این برنامه می‌تواند در نقش دزدگیر هم عمل کند.

مینی هاچ بک اکسیژن

مینی هاچ بک اکسیژن

 

اخبار مرتبط :

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

اگر خودروی شما دنده اتومات است بهتر است بدانید!

اختراع گیربکس اتوماتیک از بزرگترین دستاوردها در صنعت خودرو می باشد.برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به گیربکس های اتوماتیک بهتر است این مقاله از گروه پورسعید خلیلی را مطالعه نمایید.

۰۴ اسفند ۱۴۰۰

پیشرانه های درون ساز را با سوخت مصنوعی نجات دهید

به دلیل گرمایش زمین بسیاری از خودروسازان و حکومت ها به سمت برقی شدن خودروها روی آورده اندو در این مقاله به بررسی سوخت های مصنوعی می پردازیم.

پورسعید خلیلی