گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

اولین خودرو وارداتی رونمایی شد

۲۱ آذر ۱۴۰۱ 102 اخبار خودرو   

اولین خودرو وارداتی رونمایی شد

خودرو چانگان UNI-T به عوان اولین خودروی وارداتی ایران رونمایی شد.

خودرو وارداتی چانگان UNI-T از جمله خودروهایی است که به زودی در کشور عرضه خواهد شد. چانگان به عنوان اولین خودروی وارداتی ایران حدودا ۴.۵ متری است که به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو سری BlueCore چانگان مجهز شده و حداکثر توان آن به ۱۷۷ اسب بخار می‌رسد، اما نقطه‌ای که پیشرانه UNI-T را از رقبای هم‌ترازش جدا می‌کند، حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری این خودرو است که کشش قابل توجهی را در همراهی با گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به محور جلو منتقل می‌کند.

یکی از تکنولوژی هایی که خودرو چانگان از آن بهره مند می باشد، تکنولوژی رادار در زیر سپر جلو می باشد که باعث فعال شدن امکان ترمز خودکار اورژانسی می شود. از جمله دیگر آپشن های این خودرو می توان به سیستم کروز کنترل که از نوع Adaptive یا تطبیق پذیر با امکان حفظ فاصله با خودرو پیش رو است اشاره کرد.

کراس اوور چانگان به امکانات رفاهی و ایمنی نظیر کنترل کشش و پایداری، دوربین ۳۶۰ درجه، ۶ کیسه هوا، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، انتخاب حالت رانندگی نرمال، اسپرت و اکو، سیستم تهویه اتوماتیک مجهز می باشد.

چانگان به عنوان اولین خودروی وارداتی گروه خودروسازی سایپا دارای نواقصی نیز می باشد. به عنوان مثال می توان از برقی نبودن درب عقب، مجهز نبودن به سردکن و گرم کن صندلی و تیپ ترونیک گیربکس اشاره کرد.البته که خودرو چانگان UNI-T از لحاظ کیفی از سطح بالایی برخوردار است.

برای تطبیق قیمت آن با سقف قیمتی واردات ممکن است در نسخه نهایی نیز با همین شرایط به بازار عرضه شود. همچنین طی سواری کوتاه مدتی که با این خودرو داشتیم، عایق‌بندی خوب کابین و همچنین شتاب‌گیری قابل قبول آن از جمله مزایای قابل توجه این کراس اوور بود.

اخبار مرتبط :

۱۹ آذر ۱۴۰۱

به جای واردات خودرو قطعه وارد می شود!!

واردات خودروها همچنان با ایهاماتی همراه است

۱۳ تیر ۱۴۰۱

شرایط برای واردات خودرو چگونه است؟

شرایط وزارت صمت برای واردات خودرو چگونه است؟ آیا می توان منتظر واردات خودرو ماند؟

پورسعید خلیلی