گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

سرانجام خودروهای وارداتی

۰۷ دی ۱۴۰۱ 122 اخبار خودرو   

سرانجام خودروهای وارداتی

وزیر صمت اعلام کرد ازبین 27 هزار دستگاه خودرویی که ثبت سفارش شده بخش زیادی از آن ها خودروهای اقتصادی هستند.

وزیر صمت در راستای خودروهای وارداتی بیان کرد:تا پایان سال جاری اکثر واحدهای تولیدی به سامانه پایش وزارت صمت متصل می‌شوند و تمام آمار مواد اولیه، هزینه‌ها و تولیدات آنها به‌طور برخط در دسترس قرار می‌گیرد.

وی در ادامه در مورد روند تسریع واردات خودرو اعلام کرد: در سال 1382 که واردات خودرو آزاد شد 2 سال طول کشید تا واردات انجام شود اما این بار در 2 ماه واردات خودرو شروع شده است و از این پس محموله‌های متعدد خودروهای وارداتی را شاهد خواهیم بود.

وی از اقدامات دولت برای کاهش قیمت تمام‌شده خودروهای وارداتی خبر داد و گفت: 27 هزار دستگاه خودرو ثبت سفارش شده است که بخش زیادی از آنها با قیمت 10 هزار دلار یا کمتر هستند و خودروهای اقتصادی محسوب می‌شوند.

فاطمی امین همچنین افزود: با عرضه خودروهای وارداتی و ایجاد رقابت در بازار، به‌تدریج قیمت خودروهای تولید داخل و خودروهای کارکرده پایین خواهد آمد و کل بازار تنظیم خواهد شد.

وی مشکل صنعت خودرو را عدم توازن بین عرضه و تقاضا دانست و گفت: چنین مشکلی در صنعت لوازم خانگی وجود ندارد زیرا آن‌قدر عرضه و تولید لوازم خانگی بالا رفته است که دیگر هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد و امسال با وجود افزایش نرخ ارز، دیگر کسی به‌دنبال خرید سرمایه‌ای لوازم خانگی نمی‌رود، اما در مورد خودرو چون عرضه کمتر از تقاضاست، فضای سرمایه‌ای در بازار آزاد ایجاد شده است، این در حالی است که قیمت خودرو در بازار به همین علت رواج سوداگری بالا رفته است.

اخبار مرتبط :

۲۲ مرداد ۱۴۰۱

فروش فوق العاده محصولات شرکت بهمن موتور - نقدی و اعتباری

فروش فوق العاده محصولات شرکت بهمن موتور از فردا، یکشنبه مورخ 23 مرداد 1401 از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

۰۲ مرداد ۱۴۰۱

فروش فیدلیتی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

فروش فوق العاده کراس اوور فیدلیتی بهمن موتور در سامانه یکپارچه خودرو

۲۸ تیر ۱۴۰۱

نحوه ی کار ترمز دستی برقی چگونه است؟

از امکاناتی که در خودروهای جدید دیده می شود، ترمزدستی برقی است.اولین بار در سال 2001 از ترمزدستی برقی استفاده شد که به مرور روی خودروهای زیادی قرار گرفت.

پورسعید خلیلی