گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

ماشین‌های فونیکس کدامند؟

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 157 اخبار خودرو   

ماشین‌های فونیکس کدامند؟

خودروهای رده بالای فرند پری در ایران با برند فونیکس عرضه می‌شود.

همانند ماشین تیگو ۸ پرو, تیگو ۷ پرو و فونیکس اف ایکس همچنین بهترین ماشین‌های فونیکس را می‌توان تیگو ۸ پرومکس در نظر گرفت زیرا پیشرانه قدرتمند،امکانات مناسب و سیستم انتقال قدرت چهار چرخ را می‌توان مهم‌ترین نکات برتری این ماشین نسبت به سایر ماشین های فونیکس در نظر گرفت. و اما فونیکس همان برند جدید گروه مدیران خودرو است که در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالای این شرکت تاسیس شد و همچنین با اوضاع تحریم خودرو تصمیم گرفت برخی از محصولات چری را با برند فونیکس عرضه نماید.

اکثر کاربران برایشان سؤال است که آیا فونیکس همان ماشین چینی می‌باشد؟در جواب باید گفت که بله محصولات فونیکس در واقع بعضی محصولات چری هستند که به علت تحریم‌ها در ایران با نام برند فونیکس عرضه می‌شوند. از جمله محبوب‌ترین ماشین‌های برند فونیکس شامل آریزو ۶ پرو ، تیگو ۸ پرو ای پلاس،تیگو ۸ پرو و فونیکس اف ایکس پریمیوم می‌باشد. برند فونیکس در مرحله اول با عرضه تیگو ۸ پرو به عنوان پرچمدار خودروهای لوکس ایرانی وارد بازار شد و در مراحل بعد نیز تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو وارد بازار شدند. و همچنین سطح خدمات فروش و پس از فروش خودروهای فونیکس در جایگاه بالاتری نسبت به بقیه محصولات ام وی ام است و مدت گارانتی بیشتری هم برای این محصولات لحاظ شده. مدیرعامل شرکت مدیران خودرو جک لی با بیان اینکه مشتریان ایرانی به دلیل محدودیت موجود از حضور خودروهای مدرن با فناوری بالا محروم بودند ادامه داد که شرکت مدیران خودرو تلاش کرده تا خودروهای جدید را با فناوری این خلا را برطرف کند.

اخبار مرتبط :

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فروش فوری بهاره مدیران خودرو از دم قسط

شرایط فروش فوق العاده خودرو تیگو 8 پرو با نرخ جدید اعلام شده است و هم اکنون در دسترس مشتریان قرار دارد

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

سرعت تحویل خودروهای خارجی به زودی افزایش می یابد

مشکل فعلی نبود فضا در گمرکات برای خودروهای وارداتی است.

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

دولت از واردات خودرو در سال 1402 چقدر درآمد کسب کرد؟

در سال 1402 دولت از راه واردات خودرو توانست 3 هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

۲۲ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری کارت سوخت جا مانده در جایگاه به چه صورت است؟

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت در خصوص مفقود شدن کارت سوخت و نحوه پیگیری آن توضیحاتی ارائه داد.

پورسعید خلیلی