گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

ورود فیدلیتی برقی به ایران!

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ 87 اخبار خودرو   

ورود فیدلیتی برقی به ایران!

فیدلیتی برقی به عنوان اولین نسخه از خودروهای الکتریکی جهت انجام تست های فنی به ایران وارد شد.

خودرو فیدلیتی که یک شاسی بلند چینی از شرکت چری می باشد این بار به صورت برقی توسعه پیدا کرده است و به ایران برای تست های فنی وارد شده است.

این خودرو در واقع همان چری eQ5 می باشد که در مقایسه با دیگر محصولات این برند از طراحی و ساختار متفاوتی بهره می برد.

فیدلیتی برقی را می توان از لحاظ طراحی در ساختار جلو مشابه خودرو لینک اند کو دانست.در نمای عقب نیز فیدلیتی تقریبا مشابه فونیکس می باشد.

به طور کلی این خودرو از طراحی جذاب و هماهنگی بهره می‌برد. از ویژگی‌های طراحی این خودرو می‌توان به جلوپنجره بسته همانند سایر خوردوهای الکتریکی، چراغ‌های چند تکه در جلو و سقف شیب‌دار اشاره کرد.

 

مشخصات فنی فیدلیتی برقی


شرکت خودروسازی چری، فیدلیتی برقی را براساس پلتفرم LFS توسعه داده که در این پلتفرم از بدنه آلومینیومی استفاده شده که دارای وزن پایین و قدرت و استحکام بالایی می باشد.

در بازار فیدلیتی برقی در سه تیپ مختلف با سه سطح قدرتی متفاوت عرضه می شود. به این صورت که در نسخه ی پایه فیدلیتی برقی از قدرت 161 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر بهره می برد.

در نسخه میانی فیدلیتی برقی با قدرتی برابر با ۱۷۸ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاورروبه رو هستیم و در نهایت  تیپ سوم فیدلیتی برقی حداکثر قدرتی برابر با ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۲۹۵ نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد.

در فیدلیتی برقی نسخه های پایه و میانی  باتری ۷۰.۱ کیلووات ساعتی با پیمایش ۵۱۰ کیلومترفراهم شده است، اما تیپ سوم این خودرو از باتری با ظرفیت ۸۸ کیلووات ساعتی با پیمایش ۶۲۰ کیلومتر با هر بار شارژ بهره می‌برد.

این خودرو بسته به تیپ با قیمت ۲۲ تا ۲۸ هزار دلار در بازار چین به فروش می‌رسد.

 

امکانات رفاهی و ایمنی فیدلیتی برقی


فیدلیتی برقی در بخش طراحی داخلی همانند بخش بیرون از طراحی مدرن و مینیمال بهره می‌برد. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز می‌توان به تعویض هوشمند خط، سیستم نقطه کور، رادار خطی، سیستم جلوگیری از تصادف، سیستم کمکی پارک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم عامل هارمونی هواوی، سانروف پانورامیک، سیستم پاکسازی هوا، تشخیص چهره، شارژر بی‌سیم، نمایشگر مرکزی لمسی و صفحه‌آمپر دیجیتالی اشاره کرد.

اخبار مرتبط :

۲۶ فروردین ۱۴۰۱

آیا خودروهای دوگانه سوز گران تر می شود؟

افزایش قیمت خودروهای دوگانه سوز

۱۳ اسفند ۱۴۰۰

نحوه اخذ گواهینامه بین المللی موتور

در این مقاله از مجموعه پورسعیدخلیلی با روند دریافت گواهینامه بین المللی موتور آشنا خواهید شد.

۰۳ دی ۱۴۰۰

درسال آینده چری اومودا 5توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

احتمالاً در اواخر سال آتی، شاهد عرضه محصول جدید چری با برند فونیکس و نام اومودا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

پورسعید خلیلی