گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

چه افرادی از حذف قرعه کشی فروش خودروهای سایپا سود می برند؟!

۰۶ بهمن ۱۴۰۱ 86 اخبار سایپا    اخبار خودرو   

چه افرادی از حذف قرعه کشی فروش خودروهای سایپا سود می برند؟!

در حال حاضر فروش خودروهای گروه سایپا به نحوی انجام شد که تنها افراد با اینترنت قوی توانستند خرید خود را انجام دهند! بهتر نیست قرعه کشی سایپا به حالت قبلی خود بازگردد؟

باتوجه به اینکه وزارت صمت مدت ها بود که بر حذف قرعه کشی خودروسازان تاکید می کرد، این هدف چندی پیش توسط گروه خودروسازی سایپا محقق شد.

در این راستا گروه سایپا علت حذف قرعه کشی فروش خودروهای خود را افزایش تولید و توان پاسخگویی به نیاز متقاضیان و کاهش فاصله قیمت بازار و خودرو این محصولات  و در نتیجه عدم انگیزه برای سفته بازی در خرید اعلام کرد.

باتوجه به اینکه گروه خودروسازی سایپا در روز سه شنبه مورخ 4 بهمن ماه برنامه فروش فوری را طبق بخشنامه ای اعلام کرد، از همان ساعات اولیه ثبت نام، متقاضیان با مشکلات بسیاری در خصوص سایت و خطاهای مختلف مواجه شدند.

با افزایش این مشکلات، شرکت سایپا طی اطلاعیه ای مجددا فروش این محصولات را به ساعت 18 موکول کرد اما همچنان مشکلات متقاضیان خرید خودروهای شاهین و کوییک رفع نشد.

در همین راستا مجددا گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که فروش این دو خودرو پس از رفع مشکلات فنی در 5 بهمن ماه آغاز خواهد شد. 

در روز چهارشنبه 5 بهمن ماه ثبت نام خودروهای سایپا مجدد آغاز شد و با اینکه سایت با مشکل باز می شد و کاربران با زحمت بسیار می توانستند ثبت نام کنند، سریعا با تکمیل ظرفیت روبه رو شد.

این طرح از فروش خودروهای سایپا با اختلال شدید اینترنت و افزایش تقاضا روبه رو بود و با این حال بدون قرعه کشی انجام شد.

به طور کلی می توان گفت با توجه به اینکه دسترسی بسیاری از کاربران به اینترنت پرسرعت محدود بود بهتر بود که این مرحله نیز با قرعه کشی انجام شود چرا که در این طرح هرکاربری که از اینترنت پرسرعت برخوردار بود، قادر به ثبت نام می شد.

 

اخبار مرتبط :

۲۶ فروردین ۱۴۰۱

آیا خودروهای دوگانه سوز گران تر می شود؟

افزایش قیمت خودروهای دوگانه سوز

۱۳ اسفند ۱۴۰۰

نحوه اخذ گواهینامه بین المللی موتور

در این مقاله از مجموعه پورسعیدخلیلی با روند دریافت گواهینامه بین المللی موتور آشنا خواهید شد.

۰۳ دی ۱۴۰۰

درسال آینده چری اومودا 5توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

احتمالاً در اواخر سال آتی، شاهد عرضه محصول جدید چری با برند فونیکس و نام اومودا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

پورسعید خلیلی