گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

امکان ثبت نام در سامانه یکپارچه برای چه افرادی وجود دارد؟

۰۷ شهریور ۱۴۰۲ 55 اخبار خودرو   

امکان ثبت نام در سامانه یکپارچه برای چه افرادی وجود دارد؟

افرادی که در دور دوم سامانه یکپارچه خودرو، خودرویی به آن ها تخصیص داده نشد، می توانند ازمیان تمامی محصولات مدیران خودرو و کرمان موتور، خودرو موردنظر خود را انتخاب کنند.

باتوجه به اطلاعیه ای که در سامانه یکپارچه خودرو منتشر گردید، مشخص شد: باتوجه به افزایش تولید خودرو در سال جاری و ظرفیت خالی شرکت های خودروسازی و همچنین عدم تمایل برخی از متقاضیان به تکمیل وجه علیرغم فراخوان‌های صادره توسط خودروسازان برای متقاضیانی که در سامانه ثبت نام کرده و دارای پروفایل کاربری هستند، ظرفیت‌های خالی خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.


باتوجه به اطلاعیه شرکت های مدیران خودرو و کرمان موتور مبنی بر امکان فروش فوق العاده محصولات خود با تحویل حداکثر سه ماهه، متقاضیانی که دارای شرایط زیر می باشند می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

1- برای همه متقاضیان محصولات شرکت‌های مذکور که موعد زمانی تحویل آنها پیش از این در فصول آتی و یا سال 1403 تعیین شده امکان جابجایی خودرو از محصولات همان شرکت و سپس تکمیل وجه آن با طی فرایند ذیل فراهم است:

- در ابتدا متقاضی باید گزینه لغو سفارش خود را از قسمت جزئیات سفارش انتخاب نماید تا خودرو قبلی حذف گردد.

- پس از لغو سفارش برای هر متقاضی از سبد محصولات اعلامی در سایت، امکان انتخاب محصول مهیا شده و می‌بایست خودروی جدید خود را از همان خودرو ساز انتخاب نماید.

- پس از پایان مهلت تغییر خودرو به سایت خودروساز مراجعه و نسبت به واریز وجه اقدام نموده تا فرآیند ثبت نام نهایی گردد.

تبصره 1: در صورت انتخاب خودرو بیش از ظرفیت موجود در فصول اعلام شده، تخصیص به ترتیب اولویت‌های تعیین شده قبل صورت خواهد گرفت.

تبصره 2: در صورتی که متقاضی سفارش قبلی را لغو و امکان انتخاب خودروی جایگزین فراهم نگردد کماکان اولویت قبلی ایشان محفوظ خواهد ماند

2- متقاضیانی که در دور دوم سامانه نوبت دهی هیچ خودرویی به آنها تخصیص داده نشده است نیز امکان انتخاب تمامی محصولات دو شرکت مذکور برای ایشان فراهم است. بدیهی است ظرفیت قابل عرضه به ایشان از محل عدم تکمیل ظرفیت پس از تخصیص به متقاضیان بند یک خواهد بود.

*مدت زمان جا به جایی و یا انتخاب خودرو از ساعت 20 روز دوشنبه مورخ 1402/06/06 تا ساعت 20 روز پنجشنبه مورخ 1402/06/09 خواهد بود.

*کلیه افرادی که تاکنون دعوتنامه برای ایشان صادر شده و یا خرید خودرو داشته‌اند مشمول این طرح نیستند.

 

اخبار مرتبط :

۲۲ مرداد ۱۴۰۱

فروش فوق العاده محصولات شرکت بهمن موتور - نقدی و اعتباری

فروش فوق العاده محصولات شرکت بهمن موتور از فردا، یکشنبه مورخ 23 مرداد 1401 از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

۱۹ مرداد ۱۴۰۱

ساینا S با ساینا EX چه تفاوتی دارد؟

پس از فروش بسیار خودرو ساینا، شرکت سایپا اقدام به فیس لیفت کردن و به روزرسانی این خودرو کرد و خودرو ساینا S را به بازار عرضه کرد.

۰۷ مرداد ۱۴۰۱

چری آریزو 6 پرو معرفی شد!

گروه مدیران خودرو از جدیدترین محصول خود به نام آریزو 6 پرو رونمایی کرد.

۰۵ مرداد ۱۴۰۱

هشدارخودروسازان داخلی سایپا و ایران خودرو

شرکت ایران خودرو پس از قرعه کشی دومین مرحله محصولات خود و پس از مشخص شدن نتایج قرعه کشی، هشداری مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش حواله منتشر کرد.

پورسعید خلیلی