گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

اگر قصد خرید خودرو های مونتاژی را دارید، این مقاله برای شماست

۲۶ مرداد ۱۴۰۲ 83 لاماری   

اگر قصد خرید خودرو های مونتاژی را دارید، این مقاله برای شماست

برخی از شرکت های خصوصی خواستار دریافت کل مبلغ خودرو می باشند، با اینکه هنوز قیمت قطعی خودرو مشخص نشده است!

چالشی که جدیدا بازار قیمت خودرو با آن مواجه شده است، این است که برخی از شرکت های خصوصی مثل آرین موتور به جای دریافت علی الحساب مبلغ خودرو، خواستار دریافت کل مبلغ خودرو می باشند که این موضوع از سمت شورای رقابت جهت قیمت گذاری خودروها پذیرفته نیست اما شرکت های خصوصی هم این مصوبه را نمی پذیرند.

شرکت خصوصی مثل آرین موتور که در خردادماه از طریق سامانه یکپارچه خودرو، یکی از خودروهای خود را برای فروش گذاشته است، اعلام کرد که متقاضیان فقط تا 3 روز مهلت دارند که نسبت به واریز وجه خودرو خود اقدام کنند، این در حالی است که موعد تحویل خودرو سه ماه بعد می باشد.

اقدام شرکت لاماری در دریافت هزینه از مشتریان در حالی انجام می شود که هنوز قیمت خودروهای این شرکت توسط شورای رقابت اعلام نشده و به اعتقاد شورای رقابت باید به مشتریان گفته شود وجه دریافتی قطعی نیست و در صورت اعلام قیمت نهایی محصولات توسط شورای رقابت مابه التفاوت ها باید پرداخت و یا شرکت وجه اضافه دریافتی را به خریدارن برگشت خواهد داد.

در همین ارتباط خریداران باید در تکمیل وجه خودروهای ثبت نامی دقت عمل لازم را داشته باشند تا با اعلام قیمت نهایی خودروهای مونتاژی دچار مشکل نشوند.

اخبار مرتبط :

۲۵ شهریور ۱۴۰۱

با MVM X33S بیشتر آشنا شویم

از شاسی بلندهای محبوب مدیران خودرو MVM X33S اشاره کرد.

۲۰ شهریور ۱۴۰۱

رونمایی از خودرو شاهین اتوماتیک

خودرو شاهین محصول سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، به عنوان خودرو اتوماتیک و با گیربکس CVT معرفی شد.

۱۴ شهریور ۱۴۰۱

ورود خودروها به کشور از اول مهرماه امکان پذیر می باشد.

طبق گفته سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از اول مهرماه واردات خودرو به کشور امکان پذیر خواهد بود.

پورسعید خلیلی