گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

ورود خودروها به کشور از اول مهرماه امکان پذیر می باشد.

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ 78 اخبار خودرو   

ورود خودروها به کشور از اول مهرماه امکان پذیر می باشد.

طبق گفته سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از اول مهرماه واردات خودرو به کشور امکان پذیر خواهد بود.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد واجدین شرایط واردات خودرو تنها تا 19 شهریورماه مهلت دارند تا درخواست خود را ارسال نمایند.

وی اعلام کرد امکان واردات خودرو به کشور از اول مهرماه آغاز می شود.

قالیباف گفت با توجه به آیین نامه واردات خودرو، واردات شامل سه گروه می باشد که بعد از تحویل درخواست وااجدین شرایط واردات خودرو، نام شرکت های برگزیده تا اواخر شهریورماه اعلام خواهد شد و پس از دریافت امتیاز بالا توسط شرکت ها از الزامات آیین نامه واردات خودرو، این طرح اجرا خواهد شد.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه واردکنندگان خودروی اقتصادی، سرمایه گذاران خارجی متقاضی خط تولید و متقاضیان واردات خودروی برقی به مناطق آزاد جز سه گروه اولویت اول مشمول آیین نامه واردات خودرو محسوب می شوند اعلام کرد، درخواستی که واجدین شرایط واردات خودرو اعلام می کنند باید شامل نوع خودرویی باشد که قصد ورود آن به کشور را دارند.

وی در ادامه بیان کرد جهت اینکه متقاضیان سرمایه گذاری ایجاد خط تولید خودرو بتوانند از طریق واردات خودرو خط تولید و کارخانه راه اندازی کنند مشوق هایی در نظر گرفتیم.

قالیباف در مورد واردات مناطق آزاد اعلام کرد، واردات در مناطق آزاد منحصرا مربوط به خودروهای برقی می باشد و شرایط متقاضیان نیز مشابه وارد کنندگان خودروی اقتصادی خواهد بود. البته در حال حاضر داخلی سازی در دستور کار قرار ندارد و به جای آن واردکنندگان باید زیرساخت و ایستگاه شارژ خودرو را تامین کنند. 

سخنگوی وزارت صمت نیز اعلام کرد بررسی درخواست ها و تائید نهایی شرکت ها براین اساس خواهد بود که هر شرکتی که از آیین نامه واردات خودرو بالاترین امتیاز را دریافت کند، در اولویت قرار می گیرد.

اخبار مرتبط :

۲۶ فروردین ۱۴۰۱

آیا خودروهای دوگانه سوز گران تر می شود؟

افزایش قیمت خودروهای دوگانه سوز

۱۳ اسفند ۱۴۰۰

نحوه اخذ گواهینامه بین المللی موتور

در این مقاله از مجموعه پورسعیدخلیلی با روند دریافت گواهینامه بین المللی موتور آشنا خواهید شد.

۲۳ بهمن ۱۴۰۰

اسب بخار و نقش آن در خودرو

اسب بخار اصطلاحی رایج است که به اندازه گیری توان تولید شده توسط موتور اشاره دارد و درهنگام تعیین قدرت اسب بخار از چند استاندارد استفاده می شود.

۰۳ دی ۱۴۰۰

درسال آینده چری اومودا 5توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

احتمالاً در اواخر سال آتی، شاهد عرضه محصول جدید چری با برند فونیکس و نام اومودا 5 به بازار ایران خواهیم بود.

۰۳ دی ۱۴۰۰

ویژگی ها و تفاوت های زنجیرتایم و تسمه تایم

برای زمانبندی باز و بسته شدن سوپاپ ها از تسمه و یا زنجیری استفاده می کنند که این کار را انجام می دهد.

پورسعید خلیلی