گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی

بزرگترین نماینده رسمی گروه بهمن، سایپا، مدیران خودرو، آرین موتور، فونیکس و نماینده رسمی شرکت سامان‌نگار و طرف قرارداد بیمه آسیا می باشد. همچنین این گروه برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع مختص خودروهای وارداتی، مجهزترین مرکز تخصصی را با نام اتوکلینیک پورسعیدخلیلی راه‌اندازی نموده‌است

خودروسازان موظف به استفاده از ورق های فولادی مقاوم هستند

۱۵ شهریور ۱۴۰۲ 56 اخبار خودرو   

خودروسازان موظف به استفاده از ورق های فولادی مقاوم هستند

باتوجه به اینکه اندازه استاندارد ورق ها برای خودرو، 7 میل می باشد، خودروسازان موظف هستند که از ورق های فولادی با این ضخامت استفاده کنند.

طبق گفته رئیس سازمان استاندارد، ضخامتی که ورق های استاندارد برای خودروها دارد، 7میل می باشد و خودروسازان موظف هستند که برای تولید خودروها از این ورق های  فولادی استاندارد استفاده کنند.

باتوجه به اینکه استحکام خودرو بستگی به پارامترهایی نظیر جنس ورق، ضخامت و طراحی بدنه دارد، استفاده از ورق های فولادی استاندارد برای خودروسازان اجباری است.

مهدی اسلامی پناه در این راستا بیان کرد: نحوه ی چیدمان قطعات کنارهم ( جوشکاری، فرم دهی و پرس) نیز عامل بسیار موثری بر استحکام بدنه خودرو می باشد.

همچنین باید در نظر داشته باشیم که در قسمت های مختلفی از خودرو باید از ضخامت های ورق متفاوتی استفاده کرد.

اما با این حال استفاده از ورق هایی با ضخامت استاندارد از این پس برای خودروسازان اجباری می باشد و در صورت عدم استفاده از این ورق های استاندارد، خودروسازان اعمال قانون خواهند شد.

دلیل تاکید سازمان ملی استاندارد بر استفاده از ورق های با ضخامت مناسب این است که این سازمان بتواند تا حد زیادی ایمنی خودروهای داخلی را افزایش دهد.

 

اخبار مرتبط :

۲۲ مرداد ۱۴۰۱

فروش فوق العاده محصولات شرکت بهمن موتور - نقدی و اعتباری

فروش فوق العاده محصولات شرکت بهمن موتور از فردا، یکشنبه مورخ 23 مرداد 1401 از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

۱۹ مرداد ۱۴۰۱

ساینا S با ساینا EX چه تفاوتی دارد؟

پس از فروش بسیار خودرو ساینا، شرکت سایپا اقدام به فیس لیفت کردن و به روزرسانی این خودرو کرد و خودرو ساینا S را به بازار عرضه کرد.

۰۷ مرداد ۱۴۰۱

چری آریزو 6 پرو معرفی شد!

گروه مدیران خودرو از جدیدترین محصول خود به نام آریزو 6 پرو رونمایی کرد.

۰۵ مرداد ۱۴۰۱

هشدارخودروسازان داخلی سایپا و ایران خودرو

شرکت ایران خودرو پس از قرعه کشی دومین مرحله محصولات خود و پس از مشخص شدن نتایج قرعه کشی، هشداری مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش حواله منتشر کرد.

پورسعید خلیلی